פילוח משתמשים בזמן אמת: Dynamic Yield הישראלית מגייסת 22 מיליון דולר

הפלטפורמה של Dynamic Yield לפרסונליזציה וניהול חוויית משתמש רוצה לסייע למשווקים להגדיל את הכנסותיהם על ידי התאמה אישית אוטומטית של כל אינטראקציה עם הלקוח

מימין לשמאל: ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ׳, צילום: Arseny Gurevich

הסטארטאפ הישראלי Dynamic Yield (דינאמיק אילד) אשר פיתח פלפטורמה לפרסונליזציה ואופטימיזציה של חווית משתמש, הודיע היום (ג׳) על גיוס של 22 מיליון דולר. את הסבב הובילו Vertex Ventures ו-ClalTech יחד עם Baidu ו-Global Founders Capital. כמו כן השתתפו בגיוס גם המשקיעים הקיימים: Bessemer Venture Partners, קרן ההון סיכון Marker LLP ו-Innovation Endeavors.

פרסונליזציה של חוויית משתמש

ליעד אגמון, מייסד שותף של Dynamic Yield הסביר לגיקטיים כי המוצר מורכב מ-"stack" של טכנולוגיות שמאפשרות לחברות מסחר אלקטרוני, תוכן ומוצר לייצר חוויות יותר פרסונליות ללקוחות שלהם בין אם זה באפליקציה, באתר אינטרנט, סלולארי או באימיילים. ״בבסיס אנחנו ׳Data Management Platform׳ שיודע לאסוף מידע על משתמשים, לחבר מידע מה-CRM ומבורסות מידע חיצוניות כמו Bluekai, ולהשתמש במידע הזה על מנת לייצר פילוחים מעניינים של הלקוחות, ולייצר באופן אוטומטי מנועי המלצות למוצרים, תוכן ועוד. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת ללקוחות שלנו להגדיל את ההכנסות שלהם על ידי שיפור ברלוונטיות של החוויה עבור לקוחותיהם, מה שמוביל לגידול במכירות ובצריכת התוכן״.

החברה הוקמה ב-2012 על ידי ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ׳ ומעסיקה כיום למעלה מ-100 עובדים, כאשר 65 מהם פועלים בישראל, 30 בארה״ב (שם ממוקם מטה החברה), 5 בברלין ולאחרונה היא פתחה גם משרד בסינגפור. ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת צמיחתה הגלובאלית והגדלת כמות העובדים. המודל הכלכלי של Dynamic Yield הוא SaaS המתבסס על כמות המשתמשים של הלקוחות שלהם. נכון לעכשיו לחברה למעלה מ-100 לקוחות ארגוניים ברחבי העולם. קהל היעד המרכזי הם מנהלי שיווק באינטרנט, מנהלי מוצר ומפתחים אשר רוצים לייצר אפליקציות ואתרים מתוחכמים יותר, שמתעדכנים בזמן אמת לפי הפרמטרים של כל משתמש.

לפני כשנתיים וחצי גייסה Dynamic Yield כ-12.5 מיליון דולר בהובלת קרן מרקר, לאחר סגירת סבב גיוס ראשון בהיקף של 2 מיליון דולר בהובלת Bessemer Venture Partners.

אגמון התייחס לגיוס האחרון ואמר כי ״פרסונליזציה מתבססת על תקשורת ורלוונטיות. כלקוח, אני מגיב טוב יותר לתוכן שיווקי שמתכתב עם מי שאני, תחומי העניין הנוכחיים שלי והלך הרוח שלי. הגענו לשלב שבו למידת מכונה ובינה מלאכותית יכולים לאפשר למנהלי השיווק לבנות חוויית משתמש מותאמת אישית. אנחנו מאוד נרגשים לבנות את חבילות השיווק באמצעות הטכנולוגיה והפתרונות הייחודיים שלנו״.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

2 Comments on "פילוח משתמשים בזמן אמת: Dynamic Yield הישראלית מגייסת 22 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
תומר
Guest

מה זה הצחוק המאולץ הזה של הימני בתמונה?

רועי
Guest

מה אתה רוצה? קיבל עכשיו חמצן לכמה שנים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: