דל הכניסה 2 מליון דולר ממכירות דרך טוויטר

דל אאוטלט הוא למעשה סיפור הצלחה פנומנלי של חשבון טוויטר שמרוויח הון תועפות תוך שימוש במדיה חברתית. חברת דל, בעלת החשבון, נותנת הנחות בלעדיות למשתמשי טוויטר לקנות מחשבי דל ומוצרים שונים של החברה, מה שנקרא "טוויטר אקסקלוסיב".

דל עוברת את ה- 2 מליון דולר במכירות בלעדיות דרך טוויטר, כך מדווח בן פַּר ממאשבל.@DellOutlet הוא למעשה סיפור הצלחה פנומנלי של חשבון טוויטר שעושה הון תועפות תוך שימוש במדיה חברתית. החשבון הוא חשבון של חברת דל שנותן הנחות בלעדיות למשתמשי טוויטר לקנות מחשבי דל ומוצרים שונים של החברה, מה שנקרא "טוויטר אקסקלוסיב".

dell11

ל@דלאאוטלט יש מעל 620 אלף עוקבים בטוויטר ובסוף 2008 הקופה רשמה מעל מליון דולר במכירות אחרי שנה וחצי של פעילות בטוויטר. חצי שנה אחרי זה (אנחנו ביוני) עברה דל את מחסום ה- 2 מליון דולר במכירות תודות לצמיחה המהירה של טוויטר. יוני הוא חודש טוב כפי שאתם בוודאי יודעים.החשבון הטוויטרי של דל נחנך ביוני 2007 תחת ידיו האמונות של אחד ריצ'ארד בינהאמר. לאט לאט אך בעקביות החלו יותר אנשים לעקוב, הבאז נוצר, וכמה טוויטים אחר כך הם חצו את המליון.

dell-stats

זה מקרה מעניין ששווה לבחון. לקח כמעט שנתיים להגיע להכנסות של 2 מליון דולר אבל לקח בערך חצי שנה להגיע מהמליון לשני מליון. דל היא מהחברות המסחריות הראשונות שמשתמשת בטוויטר בצורה מוצלחת כל כך, כאן אפשר לראות את כל חשבונות הטוויטר של דל. מעבר לעובדה ש- 2 מליון דולר הם הכנסה זעומה יחסית להכנסות אחרות של חברות אחרות בשנת 2008, @דלאאוטלט הוא ההוכחה הניצחת שטוויטר יכול לשמש כפלטפורמה מכירתית לחברות קטנות כגדולות, הלקוח משיג יותר והחברה עושה יותר כסף.

קריאה נוספת:
על שיווק ומיתוג בטוויטר
רשתות חברתיות יהיו כמו אוויר
עוקבים אחרי הצי האמריקאי

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

1 תגובה on "דל הכניסה 2 מליון דולר ממכירות דרך טוויטר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
יואב
Guest

מה שלא פחות חשוב אולי זה שמדובר באופן לא פולשני , לפחות לכאורה. אתה בוחר לעקוב אחרי דל, באופן אקטיבי, דל לא זורקת לך את המוצרים שלה בפנים בפרסומות קופצות למיניהן, ולא מנסה לנתח את ההתנהגות שלך בשביל לדעת מה להגניב לך. אתה בוחר אותה. העובדה שדל מראה שגם האופן הזה עובד, חשובה לי אישית יותר מאשר זה שהיא השתמשה דווקא בפלטפורמה של טוויטר דווקא.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: