6497443955 ניתוח קמפיינים עבור מפרסמים: Datorama מגייסת 32 מיליון דולר | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

ניתוח קמפיינים עבור מפרסמים: Datorama מגייסת 32 מיליון דולר

פלטפורמת ה-SaaS שפיתחה החברה מעניקה למחלקות השיווק את היכולת לחבר את כל מקורות המידע, רבים או מעטים כאחד, לכדי מקור אמת אחד המאפשר ניתוח, דיווח וקבלת החלטות יעילות וטובות יותר

מקור: Datorama, עמוד הפייסבוק

ההון שגויס יאפשר לחברה לפתוח עוד משרדים, בנוסף ל-14 הקיימים. מקור: Datorama, עמוד הפייסבוק

חברת ה-Marketing Analytics הישראלית Datorama (דאטורמה) מציעה מנוע אינטגרציה לתחום השיווק בארגונים עבור משווקים, סוכנויות פרסום, חברות טכנולוגיה ואחרים. היום (ב׳) הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס שלישי בגובה 32 מיליון דולר בהובלת Lightspeed Venture Partners. כמו כן השתתפו בסבב גם המשקיעים הקיימים: Marker LLC ו-Innovation Endeavors של אריק שמידט. סך ההשקעות ב-Datorama מאז הקמתה עד כה עומד על 50 מיליון דולר.

Datorama מאפשרת ניתוח ואנליטיקה של פעילויות השיווק כפתרון שלם, הכולל יכולות אינטגרציה אוטומטית, מידול מידע דינמי, Automated Insights, כלי ויזואליזציה, קבלת התראות וביצוע פעולות מבוססות יעדים.

ניתוח וייצור תובנות בזמן אמת של פעילות השיווק

המערכת אותה פיתחה Datorama פותרת את אחת הבעיות הכואבות ביותר איתן מתמודדים משווקים – אינטגרציה מהירה של כל המידע המגיע ממערכות רבות ושונות במחלקות השיווק והפרסום. על ידי שימוש בבינה מלאכותית, המערכת מאפשרת חיבור אוטומטי של המספר ההולך וגדל של ערוצי השיווק הדיגיטליים והמסורתיים, מערכות ה-CRM, המכירות, ומידע מכל מקור אחר שהארגון עובד איתו. Datorama עוזרת לארגונים, סוכנויות פרסום, אתרים וחברות טכנולוגיה מכל הגדלים לייצר מקור אחד ומרכזי של מידע, עם היכולת לנסות ולמדוד אסטרטגיות שיווק חדשות – בין היכולות החשובות ביותר עבור משווקים.

Datorama הוקמה ב-2012 על ידי רן שריג, אפי כהן וקתרין ריבנט. שריג וכהן הינם יוצאי חברת הפרסום MediaMind הישראלית, שנמכרה בשנת 2011 עבור 540 מיליון דולר, בעוד שריבנט מגיעה מרשת הפרסום העולמית Havas. החברה תשתמש בכסף שגויס כדי להגדיל את ההשקעה ביכולות הבינה המלאכותית (AI) וה-Machine Learning שלה. בנוסף, התכנון הוא להגדיל את הנוכחות הבינלאומית שלה מעבר ל-14 המשרדים הקיימים כיום, למדינות נוספות. סה״כ מעסיקה כיום Datorama כ-150 עובדים, 60 מהם בישראל. את סבב הגיוס האחרון שלה השלימה החברה לפני כשנתיים, אז גייסה כ-15 מיליון דולר בהובלת Marker LLC וקרן Innovation Endeavors.

״זה זמן מרגש עבור החברה״, ציין רן שריג, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה. ״אנחנו מאוד גאים בהשגים של הצוות והחברה – צמיחה מהירה בעשרות מדינות שונות בשוק מורכב, אבל אין לנו כוונה להסתפק בזה. השלב הבא מבחינתנו הוא המשך הפיתוח של המוצר פורץ הדרך – שימוש באינטילגנציה מלאכותית לתחום ניתוח פעילויות השיווק. אנחנו מצפים כבר להראות לכם את השלב הבא״.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

1 תגובה on "ניתוח קמפיינים עבור מפרסמים: Datorama מגייסת 32 מיליון דולר"

avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
נדב
Guest

חברה נהדרת. ברכות!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: