גיוס: CrazyLister הישראלית מגייסת 600 אלף דולר כדי לשדרג את דפי המוצר באיביי

החברה פיתחה ממשק מבוסס ענן אשר רלוונטי עבור מוכרים באיביי שרוצים ליצור עמוד מוצר מקצועי יותר ובלי להסתבך

צמד היזמים, ויקטור לויטין ומקסים גודין כשזכו בתעודות ההצטיינות מטעם איביי בשנים 2012. מקור: Crazylister

צמד היזמים, ויקטור לויטין ומקסים גודין כשזכו בתעודות ההצטיינות מטעם איביי בשנים 2012. מקור: Crazylister

CrazyLister הישראלית, אשר מאפשרת לכל מוכר באיביי לבנות דף מכירה מקצועי, ללא צורך בידע בתכנות או בעיצוב, השלימה סבב גיוס ראשון (Seed) בסך 600,000 דולר מקרן Altair. מאז שכתבנו על החברה בפעם האחרונה (יולי 2015) היא מדווחת על הכפלה בקצב גיוס הלקוחות המשלמים באמצעות מודל עסקי חדש המבוסס על 14 יום התנסות חינם, במקום מודל הפרימיום שהנהיגה. ההון שגוייס נועד לאפשר לחברה לגייס לשורותיה עובדים חדשים. ״נשאר לנו לגייס מעצב מוכשר – ואז יש לנו את כל הצוות שנדרש כדי ׳להתפוצץ׳ ב-12 החודשים הקרובים״, סיפר לגיקטיים  ויקטור לויטין, מייסד שותף.

חנות מעוצבת ללא ידע מוקדם

באיביי רשומים מיליוני מוכרים, אך רק בודדים מחזיקים בידע והמשאבים הנדרשים על מנת לבנות דפי מוצר מקצועיים. כתוצאה מכך נוצרים דפי מוצר בסיסיים וחובבניים, אשר פוגעים בסיכויי המכירה, שכן אלו נראים כאילו נלקחו היישר מתחילת ימיה של רשת האינטרנט וכוללים אפס חדשנות ואינטראקטיביות. בסופו של דבר, מי שנפגע מהמצב הם גם כל אחד ואחת מאיתנו, אשר נוהגים לעשות שימוש באופן תדיר יותר או פחות בפלטפורמה. CrazyLister הישראלית מציגה תוכנה מבוססת ענן שרצה בדפדפן, אשר פותרת את הבעיה של אותם דפי מוצר ׳חובבניים׳, שכן מאפשרת לכל מוכר באיביי לבנות דף מכירה אסתטי ומקצועי יותר.

החברה נוסדה בשנת 2013 על ידי צמד היזמים ויקטור לויטין ומקסים גודין. לאחרונה עבר הצוות שמונה כ-9 עובדים למשרדים חדשים בתל אביב. בתחילת דרכם היו צמד היזמים מוכרים באיביי בעצמם, ואף זכו בתעודת הצטיינות על קצב המכירות הגבוה שלהם בישראל. כיום המוצר של CrazyLister משמש למעלה מ-27,000 מוכרים ב-100 מדינות, שכבר יצרו למעלה מ-2 מיליון עמודי מוצר מקצועיים בעזרת הפלטפורמה שפיתחו.

״אנחנו לא נחים לרגע וכבר מתכוננים לתחילת סיבוב ההשקעה הבא שישמש אותנו כדי לשכפל את נוסחאת ההצלחה שמצאנו באיביי לערוצים נוספים. המסחר האלקטרוני קורה היום בכל מקום – משווקים כמו איביי ועליבאבא ועד גוגל, פייסבוק וטוויטר. המשותף לכולם הוא שבאינטרנט מה שמוכר הוא העיצוב – ואנחנו חרטנו על דגלינו להיות הפתרון הקל והמהיר בעולם ליצירת עיצובים ממירים לעולם המסחר המקוון״.

וידאו – CrazyLister Intro

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

3 Comments on "גיוס: CrazyLister הישראלית מגייסת 600 אלף דולר כדי לשדרג את דפי המוצר באיביי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
No
Guest

היה מן הראוי לציין ממי הכסף גויס.

Hila_Haimovich
Guest

דוקא צוין :)

Nadav
Guest

נשמע מעולה
אם כך, אפשר לפתור למשתמשים הרבה בעיות
אז מהו המודל הכלכלי? ממה החבר'ה מרוויחה אם המשתמשים יוכלו לעשות הכל באופן עצמאי?..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: