Commerce Sciences הישראלית מציגה: פרסונאליזציה לקניות ברשת

חברת הסטארטאפ הישראלית Commerce Sciences השיקה את המוצר עליו עבדה תקופה ארוכה – סרגל כלים המיועד לאתרי מסחר

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Commerce Sciences חשפה סוף סוף את הפתרון שפיתחה המיועד לאתרי מסחר, הנמצא כעת בשלב הבטא שלו. אז מה בדיוק היא תכננה עבורנו וכיצד, אם בכלל, זה עתיד לשנות את חווית הקנייה שלנו?

פתרונות מסחר ישראליים

מאז שהוקמה Commerce Sciences ב-2011, עבדה החברה על פיתוח פתרון המנתח באופן אוטומטי את התנהגות הקונים שיוכל לספק להם חווית קניה עשירה ואישית. לאור העובדה שעולם הרכישות הווירטואליות התרומם והתחיל לתפוס נתח משמעותי מהעולם הקמעונאי, החברה זיהתה את הצורך בניתוח חכם של התנהגות הרוכשים, שיאפשר לאתרי המסחר להציע מעט יותר מסל קניות ועיצוב מרשים.

כעת, השיקה החברה את המוצר אותו פיתחה, בגרסת בטא – סרגל כלים הנקרא Personal Bar, המיועד לאתרי מסחר. סרגל הכלים מתמקד בהצגת אלמנטים שימושיים עבור אתרים אלה, כגון צ'אט, אפשרות לשליחת פידבק, חיפוש באתר, מערכת תשלומים, מערכת קופונים וכמובן – אפשרות להתחבר לשירותים החברתיים השונים אליהם המשתמש מנוי.

הסרגל זמין כ-Add On המרחף בתחתית אתר המסחר, בכל הדפים אליהם מגיע המשתמש. המטרה היא להתמקד במספר אלמנטים באתר ולשמור עליהם זמינים מעמוד לעמוד, כך שהקונים יוכלו לתקשר עם המותג, למצוא קישורים שימושיים וכמובן – לשלם על המוצרים שמעוניינים לרכוש.

קונים ונהנים

Personal Bar כבר פועל במספר אתרים בארצות הברית, כגון Bestofferbuy ונוספים ועובד עם רוב פלטפורמות המסחר הגדולות במדינה, דוגמאת osCommerce, X-Cart ועוד. בכל הנוגע לשירות הלקוחות, זה נעשה גם באמצעות מספר פלטפורמות, כשהמוכרות בהן הן Get Satisfaction ו-Kampyle, כמו גם תמיכה במערכות אחרות.

אייל ברוש, סמנכ"ל המחקר והפיתוח בחברה מסביר כי יישום סרגל הכלים הוא תהליך פשוט, שלוקח כדקה ודורש מבעלי האתר להוסיף Tag פשוט אל קוד האתר. לאחר מכן, יוכלו בעלי האתרים לעצב ולשנות את סרגל הכלים באמצעות פורטל פנימי הנמצא באתר החברה.

סרגל הכלים מגיע בשתי תצורות, Business או Enterprise, כאשר גרסת ה-Business היא חינמית לאתרים בהם עוברים למעלה מ-400,000 משתמשים בחודש. אביב רווח, אחד ממייסדי החברה ציין כי השקת הבטא היא רק ההתחלה ולחברה יש תוכניות גדולות שיחשפו במהלך החודשים הבאים – שיכללו בין היתר הוספה של פונקציות וחוויות שיגבירו את האינטרקציה של המשתמש עם האתר.

אם יש ברשותכם אתר מסחר, תוכלו להתנסות באתר החברה בסרטון הדגמה, שיטמיע את סרגל הכלים ישירות באתר שלכם.

מקור: יח"צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

4 Comments on "Commerce Sciences הישראלית מציגה: פרסונאליזציה לקניות ברשת"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
No Risk
Guest

נראה נחמד

האם זה תומך במערכת של אי-שופ?
האם ניתן לתרגם את הסרגל לעברית?
האם אפשר להוסיף בסרגל צ'אט תמיכה של Provide Support? האם ניתן לעצב את האייקון של הצ'אט?

יוני כץ
Guest

תומך גם במג'נטו ?

אחד לא מכאן
Guest

במה הוא שונה מעשרות הסרגלים הקיימים היום?
לא נראה שהם פיתחו חוויה שונה ושהוא יותר טוב במשהו.
החכמה זה לדעת בסרגל להציע דברים לפי לימדת דפוסי המשתמש באתר

אסף
Guest

noscript

wpDiscuz

תגיות לכתבה: