בואו לעבוד איתנו: שתי חברות מספרות מדוע שווה לעבוד דווקא אצלן

שתי חברות הייטק מובילות בישראל מספרות מדוע שווה לכם להצטרף דווקא אליהן, ועל הדרך משתפות גם במשרות הפנויות אצלן

באיזו חברה תוכלו לנגן בזמן העבודה, עם מי תוכלו לרוץ מרתונים ואיפה תצליחו לשמור על איזון בין העבודה לחיים הפרטיים? מדי שבוע נציג בפניכם שתי חברות הייטק מובילות, שיספרו על העבודה היומיומית אצלן, על האווירה ששוררת בין העובדים וכמובן על ההטבות והפינוקים שהן מציעות. אולי אחת מהן תהיה מקום העבודה הבא שלכם.

רוצים לראות עוד חברות? כנסו ל-Geektime Insider

Zebra Medical Vision

זברה מדיקל מפתחת מנוע לאבחון מדויק ומהיר של בדיקות דימות. החברה הוקמה ב-2014, ממוקמת בקניון חוצות שפיים ומונה כ-28 עובדים, ובהם צוות אלגוריתמאים, צוות DATA וצוות תוכניתנים. זברה היא זוכת פרס האטלס היוקרתי המוענק פעם בשנה לחברות בעלות הפוטנציאל לאימפקט החברתי הכי גדול. כמו כן האלגוריתמאים שבינhכם ישמחו לדעת שזברה דורגה חמישית ברשימת החברות בינה מלאכותית המובילות בעולם על ידי מגזין Fast Company. עד כה זברה ביצעה 2 גיוסים בסכום כולל של כ-20 מיליון דולר, ופיתחה 5 אלגוריתמים אשר נעשה בהם שימוש שוטף בבתי חולים בארץ ובעולם, זאת לאחר שזכו לאישורים הרגולטורים המתאימים.

עובדי זברה חדורים בתחושת שליחות ומשדרים באופן גורף שלהיות חלק מחברה המשנה סדרי עולם זה כבוד גדול, שנלווים אליו אחריות רבה ואתגר על בסיס יומי. גם אם זו נשמעת לכם כמו סיסמה, סביר להניח שגאוות היחידה הזו תדבק בכם ברגע שכף רגלכם תדרוך במשרדי החברה בקניון חוצות שפיים, צפונית להרצליה פיתוח ודרומית לאיקאה סניף נתניה. עובדי החברה המגיעים מבנימינה בצפון ועד רחובות בדרום יכולים להצטרף לשאטל, מערך הסעות מאורגן שמביא עובדים מתחנות הרכבת ועד למשרדי החברה.

את הדינמיקה השוררת בזברה ניתן לתאר כקבוצה של אנשים מקצועיים בגילי 40-20 פלוס, שפועלים בשיתוף תוך כדי עשייה בקצב מהיר על גבול הטירוף (בקטע טוב). החבר'ה של זברה מספרים שהם נהנים ושכיף להם, ותכלס יש להם את כל הסיבות שבעולם להרגיש כך – עיסוק במטרה נעלה בתחום שהוא מאוד דינאמי, חברה ממוקדת שחושבת לטווח הארוך ומעודדת את עובדיה לצבור ידע ולחלוק אותו עם אחרים, תרבות של מצוינות והמון פתיחות לחידושים ולשיתוף בין כל עובדי החברה.

עובדי זברה שומרים על אורח חיים בריא, עם שיעורי פילאטיס המתקיימים במרפסת פתוחה המשקיפה על אזור השרון, ובאירועים כגון מירוץ הר-לעמק שלקראתו הראו עובדי החברה מחויבות ונכנסו למשטר אימונים שלא היה מבייש יחידות קרביות בצה"ל (כי 240 ק״מ לא הולכים ברגל).

למשרות פתוחות בחברת Zebra

Yotpo

יוטפו (Yotpo) היא חברת סטארטאפ ישראלית המפתחת מערכת לשיווק באמצעות תוכן של גולשים וצרכנים. החברה הוקמה ב-2011 על ידי תומר תגרין ועומרי כהן, שמסבירים כי הרעיון להקמת החברה נבע מחוויית קנייה אישית קשה שהיתה מבוססת על תוכן גולשים לא אמין. כיום יוטפו מספקת פתרונות תוכן גולשים למעל 200 אלף עסקים ומשרתת מעל 400 מיליון יוזרים בעולם. החברה עוזרת לעסקים לשווק את עצמם דרך החוויות של הלקוחות שלהם, כלומר במקום שעסק יפרסם עצמו בערוצים רגילים, עכשיו הוא מפרסם את עצמו דרך הלקוחות שלו.

יוטפו גייסה 51 מיליון דולר, ונכון ליולי 2017 מונה כמעט 300 אנשים בשלושה משרדים: ישראל, ניו יורק ולונדון. בשנה הקרובה החברה תכפיל את עצמה. האתגר הוא להמשיך לבנות מוצרים טכנולוגיים שיתנו ללקוחות שלה יתרון תחרותי בשוק.

התרבות של יוטפו היא של חברה שקופה (כולל הקירות) והכל נעשה בעבודת צוות. כל עובד יכול לשאול הכל, מכמה כסף יש לחברה בבנק ועד כמה כסף שורפים פה בחודש ולמה. יש לחברה המון אמון באנשים והמוטו שמוביל אותם הוא: "אנשים לפני הכל".

המשרדים של יוטפו נמצאים בלב תל אביב והעיצוב מעיד על סטארטאפ שנמצא בצמיחה מהירה. יש מטבח גדול שניתן לאכול בו והוא מלא בצ'ופרים, שולחן ביליארד, שולחן פינגפונג, גג בבניין עם נוף לתל אביב ובכל חמישי יש Happy Hour. לעובדים יש סיבוס ואת כל הההטבות של ההייטק, אבל הם פה בגלל הדברים החשובים – החיבור לחברה ולמוצר. יש גם אפשרות לעבור בין מחלקות שהעובדים בחיים לא חשבו עליהן, כיוון שהחברה גדלה בקצב מאוד מהיר ויש הרבה אפשרויות להתקדם, ליזום ולעשות. מי שבוחר להגיע ליוטפו (והחברה בוחרת להכניס אותו או אותה) – נשאר, וכך יעידו כל העובדים שנשארו כבר ארבע, חמש ואפילו שש שנים מאז הקמתה של החברה.

למשרות פתוחות בחברה Yotpo

 

Geektime Insider הוא לוח המשרות החדש של גיקטיים, שנולד כדי לתת לקהילת ההייטק והסטארטאפים את מה שהיה חסר לה: המידע החשוב ביותר על החברות הפועלות בשוק ועל העבודה בהן. בעמוד של כל חברה תוכלו להיחשף למשרות הכי חמות בשוק ההייטק, לצפות בראיונות וידיאו עם העובדים, להתרשם מתמונות של המשרדים, לקרוא על החברה, על העובדים ועל החוויות שלהם ביומיום ורק אז להחליט אם מדובר במקום שתרצו לעבוד בו.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: