גיוס: ciValue הישראלית מגייסת 2.4 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי מאפשר לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית על בסיס המידע שהן אספו

מקור: ciValue

מקור: ciValue

ciValue הישראלית, אשר פיתחה פלטפורמה המנתחת סלי קניות של הצרכנים ומספקת אינפורמציה שיווקית לקמעונאים ויצרנים, הודיעה היום (ה׳) על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף של 2.4 מיליון דולר. בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו חממת נילסן, דויטשה טלקום וקרן MAC הישראלית-קוריאנית. ההון שגויס יאפשר לחברה לצאת לשווקים בחו״ל (אירופה המרכזית וארה״ב), לאחר שהתמקדה בפיתוח המוצר ושיווק בארץ, בפולין וברוסיה.

למרות שאנו נמצאים בתקופה בה חנויות יכולות לאסוף מגוון נתונים אודות הלקוחות שלהם מרכישות, התנהגות באתר ובאפליקציות הייעודיות, היכולת לשמר לקוחות ולשמור על נאמנותם עדיין נותר יעד חמקמק. כדי לסייע לחנויות לקבל שליטה על אסטרטגיית השיווק שלהם, ciValue מציגה פתרון מבוסס ענן חדש, הכולל כלים אנליטים ושיווקים, באמצעותם ניתן ליצור קמפיינים מותאמים אישית על בסיס הפרופיל של כל לקוח. בצורה זו קמעונאים יכולים לחסוך לא מעט כסף במאמצי השיווק שלהם, שכן כך לא נזרקים לפח תקציבי ענק שלאו דווקא מניבים תוצאות בגלל שלא מגיעים לקהל הרלוונטי.

הטבות מותאמות אישית

ciValue מפתחת פלטפורמת שיווק לקמעונאים אשר מאפשרת להם לבנות פרופילים של הלקוחות שלהם באופן אוטומטי. לאחר יצירת אותם פרופילים, ניתן להעביר את המידע למנהלי השיווק של אותה רשת קמעונאית, ולאפשר לאלו להבין מי הם הלקוחות הקבועים, מי הם החדשים, ולחשוב כיצד לתגמל את כל אחד מהלקוחות באופן אישי.

״האתגר של כל קמעונאי היום בגלל התחרות בין הקמעונאים, הוא לשמר את הלקוחות הטובים, שכן משם מגיעה רוב ההכנסה. בתחום זה, בניגוד להרבה מקומות אחרים, אין חסמי מעבר, כלומר הלקוח יכול לעבור בקלות בין חנות לחנות (לא שומר אמונים). לכן שני האתגרים המרכזיים הם לזהות את הלקוחות הטובים ולשמר אותם על ידי הכוונה של ההטבות האלו״, הסביר לגיקטיים בני בסל, אחד ממייסדי ciValue. כדי ׳שהקסם׳ יתרחש, על הקמעונאי להציע בחנות שלו מועדון לקוחות. דרך הנתונים שנאספים מאותו המועדון ניתן לבנות פרופיל ולהבין מה הלקוח רוצה, ומה הוא קונה. לבסל חשוב להדגיש כי האינפורמציה של הלקוחות נשמרת בקפידה ורק הקמעונאי רואה את אותם נתונים. ״אנחנו ספקי טכנולוגיה. המטרה היא בסופו של דבר לשפר את היחסים עם הלקוח״, הוסיף.

לטענת ciValue הבשורה שהיא מביאה לעולם הקמעונאות היא גדולה, שכן מה שפעם היה רלוונטי רק עבור לקוחות גדולים שיכלו לשלם הרבה מאוד כסף כדי להיעזר בטכנולוגיה הזו, הם הצליחו להנגיש את החוכמה לתוך מערכת ארגונית לכל דבר שכל ארגון קטן כגדול יכול לעשות בה שימוש.

ciValue הוקמה בשנת 2014 על ידי בני בסל, ד״ר צחי רוזן וגלעד כהן. במשרדי החברה הממוקמים ביקנעם מועסקים כ-10 עובדים.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: