מחנה אימונים אינטנסיבי יכין 10 סטארטאפים ישראלים לשוק הסיני

המחזור הראשון של China Boot Camp הסתיים בהצלחה גדולה. 10 מנהלי סטארטאפ ישראליים חזרו ארצה מוכנים לגבש את תכנית הכניסה לשוק הסיני באופן מושכל, מבוסס על ידע והיכרות עם השטח באופן בלתי אמצעי. הזדמנות אחרונה להירשם למחזור הבא שיערך בסתיו

China Boot Camp

China Boot Camp מיועד למנהלי סטארטאפים בשלבי ראונד A ומעלה. כל מחזור מונה כ-10 חברות הנבחרות מבין הנרשמים. 10 סטארטאפים הנמצאים כמתאימים ביותר לשוק הסיני מוזמנים להשתתף בו ללא עלות (לא כולל מימון טיסות ושהייה).

הבוט-קמפ הוא יוזמה של חברת PTL Group שגם מארחת אותו במשרדיה בשנגחאי. הצוות המקצועי של הבוט-קמפ מורכב ממנהלים בתחומים שונים – כולם בעלי ניסיון רב בשוק הסיני.

PTL Group מספקת כבר 16 שנה תמיכה ניהולית ותפעולית לחברות בינלאומיות בסין. החברה תומכת בתהליך החדירה של חברות זרות לשוק הסיני, בכל ההיבטים התפעוליים: כוח אדם, כספים, לוגיסטיקה, הקמת מערכי מכירות והפצה, פתרונות ייצור, שיווק דיגיטלי בסין ועוד.

קצת על התוכנית

תכנית הבוט-קמפ בסין כוללת סדנאות והרצאות מומחים, ניתוחי מקרים, פאנלים, סיורים וגם נטוורקינג.
הליבה הלימודית מתמקדת ברמת הניהול, וכוללת מגוון הרצאות, סדנאות ופאנלים בתחומים כגון עקרונות לבניית תכנית עסקית לסין, ניהול ופיתוח אנשי מכירות ועובדים מקצועיים, היבטים משפטיים, ניהול פיננסי ופרקטיקות שיווק והפצה.

פיתוח עסקים והקמת מערך מכירות בסין הינו מהלך הכרוך בהתנהלות מול שותפים, בהעברת ידע, שיטות עבודה, בקרה מרחוק ובניית צוות מקומי – אתגרים מורכבים בלשון המעטה. הסדנאות וההרצאות נועדו להציף את מגוון השיקולים שיש לקחת בחשבון בתכנון הכניסה לסין.

בנוסף, הבוט קמפ כולל גם סדרה של מפגשים עם חברות טכנולוגיה מקומיות ובינלאומיות, מפגשי נטוורקינג עם יזמים בתחום ההיי-טק בשנגחאי, ועם מנהלים בחברות ישראליות שמוכרים, משווקים ומנהלים פעילות עסקית בסין.

הנה כמה דוגמאות מהמחזור הקודם:

ביקור שנערך במשרדי חברת ChinaNetCloud, שהיא חברת שירותי תשתית הענן הוותיקה והגדולה בסין, שם שמעו המשתתפים הרצאה מפי המנכ"ל סטיב מושרו על חברות שירותי הענן הגדולות בסין ועל יתרונותיהן היחסיים, על המגבלות והאילוצים התשתיתיים בסין, על מבנה שוק התקשורת בסין ועל סטטוס החדירה של חברות הענן הזרות לשוק הסיני.

באחד הימים הגיעו לבוט-קמפ נציגי ארגון AiHeHuo, המאגד קרוב ל-25,000 יזמי טכנולוגיה בסין. הארגון מספק פלטפורמה, ככל הנראה הגדולה מסוגה, לחיבור בין יזמים בסין – כולל זרים הפועלים בסין.
המשתתפים זכו להשתתף בסדנה מרתקת שעסקה בבניית מותג ובמסחר דיגיטלי בסין והועברה במקצועיות רבה ע"י סיריל דרווין מהזרוע הסינית של פירמת הפרסום הבינלאומית Saatchi & Saatchi.

אחד הסיורים היה ל-Chinaccelerator שם אירח את המשתתפים המנכ"ל וויליאם באו.

הבוט-קמפ נועד להעניק למנהלים ויזמים הזדמנות לבחון לעומק את משמעות הכניסה לסין, להבין את השיקולים המקצועיים והניהוליים ולפתח ארגז כלים שימושי כדי להתמודד עם כל אלה. אחריו יוכלו המשתתפים לגבש את תכנית הכניסה לסין באופן מושכל, מבוסס על ידע, ניסיון מצטבר של אחרים והיכרות עם השטח באופן בלתי אמצעי.

משתתפים בבוט-קמפ בשנה שעברה מתייחסים לחוויה שעברו

"הבוט-קמפ סיפק לנו מבט מקיף על השוק הסיני וכיצד חברות הייטק ישראליות יכולות לחדור לשוק צעד אחר צעד ולעשות עסקים בסין. הסמינר היה מאורגן היטב, התכנית כללה את הנושאים הנכונים ובוצעה על ידי מרצים מצוינים" (Yaniv Ben Haim, CEO & Nadav Luninski, BD at Mer-Cello Wireless)

"לכל מי שיש רצון להיכנס לשוק הסיני כדאי להשתתף. אמליץ לכל חברה שמפתחת ומוכרת אפליקציה, מציעה שירות אונליין או מוכרת מוצרים לבוא ולשמוע". (Rami Zaken, CTO at Gamesmart)

"למנכ"לים עסוקים זוהי הזדמנות טובה להתנתק מה'רעש' היום-יומי וללמוד" (Matan Naftali, CEO at Maradin)

"זו היתה אחת החוויות החשובות בחיי העסקיים. המחנה היה מקצועי מאוד, מאורגן היטב, למדנו המון וקיבלנו כלים חשובים החיוניים לכל חברה הרוצה לסחור בסין״. (Nicholas Rose, Director at WorldCom Finance).

הזדמנות אחרונה להגיש מועמדות ופרטים נוספים תמצאו כאן

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: