החנייה תוארך אוטומטית עד שתזיזו את הרכב – פיצ׳ר חדש של סלופארק

פיצ'ר חדש של אפליקציית החניה סלופארק ידע באופן אוטומטי האם להאריך את התשלום על חניה בכחול לבן לפי המיקום הגיאוגרפי של הרכב

cellopark

אפליקציות תשלום סלולאריות על חניה הן כמו חרב פיפיות – מצד אחד הן עוזרות לנו בלחיצת כפתור לשלם על החניה בכחול-לבן, אך מצד שני אם השארנו את הרכב עומד בחניה יותר מהזמן ששילמנו עבורו ולא הספקנו לשלם את היתרה, יש סיכוי סביר שתקבלו בדואר דרישת שלום חמה בצורת קנס. פיצ'ר חדש של אפליקציית החניה סלופארק עשוי למנוע מאיתנו את הריטואל המתסכל הזה ולחסוך את החור בכיס.

הפיצ'ר החדש של סלופארק יאריך עבורכם באופן אוטומטי את התשלום על החניה כל עוד הרכב ממשיך לעמוד באותו מיקום. איך זה עובד? האפליקציה מתבססת על המיקום הגיאוגרפי בו החניתם את הרכב באמצעות קישוריות הבלוטות' המובנית שקיימת בכל רכב מודרני. כל עוד הרכב לא זז ממיקומו, האפליקציה תמשיך להאריך את תשלום החניה שלו ותשלח למנוי הודעת SMS על כך. כל זה קורה ללא מגע יד אדם. חשוב לציין כי הפעלת החניה בסלופארק אינה עולה כסף.

חסל סדר שירותי תזכורות

המשמעות של השקת הפיצ'ר להארכת החניה באופן אוטומטי הוא שהנהגים אינם חשופים יותר לקנסות על חניה ואינם תלויים עוד בשירותי תזכורות מיושנים של הודעות SMS כל פעם שזמן החניה עליו שילמתם מקודם עומד לפוג. סלופארק כל כך בטוחה בפיצ'ר בחסינות המוחלטת שמעניקה האפליקציה שלה עד שהיא מבטיחה כי "תישא באחריות במידה ומי מנהגיה יקבל דו"ח במסגרת שימוש בהארכת החניה האוטומטית".

"המטרה של סלופארק היא להוזיל את החשבון החודשי של הנהגים בישראל, ליצור אמון ושקט נפשי עבור לקוחותיה, כך שהארכת החניה בזמן לא תהווה מטרד", אמר מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק.

מוקדם יותר השנה רשמה סלופארק פטנט שמבוסס על אותו עיקרון, רק שמאפשר לכבות באופן אוטומטי את תשלום החניה במקרה ולא ניצלתם את זמן החניה שרכשתם במטרה לחסוך לכם עוד קצת כסף.

עדי פרל

בוגר בית הספר לעיתונאות "כותרת", נכנס עמוק לעולם המחשבים והטכנולוגיה עוד כשאנשים ידעו מה זה דיסקטים.

הגב

11 Comments on "החנייה תוארך אוטומטית עד שתזיזו את הרכב – פיצ׳ר חדש של סלופארק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אחד
Guest

הבעיה העיקרית היא לזכור להפעיל את החניה בהתחלה. במיוחד מי שלא משתמש הרבה בשרות.

דן דן
Guest

תזהרו….. יש אותיות קטנות…. כמו שאם במקרה האפליקציה פועלת ברקע או שהיא כבה, או שהgps לא קולט תחוייבו ביום חניה מלא…. בכל מקרה האחריות עליכם וסלופארק ישלחו אתכם לדבר עם העריה

אלכס
Guest

לא לשכוח כי השירות הזה התשלום.
הם מתקשרים ומציעים "מתנה" שירות זה חינם לחודש.
אבל החידוש הוא אוטומטי ולאחר חודש מתחיל לעלות כ 5 שח לחודש.
מי שלא חונה על בסיס קבוע בכחול לבן ישכח וימשיך לשלם.
מנגד, אם יש בעיה אז זה אתה מול העירייה ולכן עדיף לשמור את האחריות אצלכם ולא אצל מי שלא יתן לכם בסופו של דבר גב.

מעבר לזה שאפשר לחשוב שמדובר במהפכה טכנולוגית, כאילו המציאו את הגלגל. סתם פיצ'ר

סלופארק
Guest

היי אלכס, השירות הינו בתשלום בעוד שחוסך מאות שקלים בשנה ומונע דוחות.

אחד שמבין
Guest

כתבה ממומנת.. מעבר לזה יש סיבה למה לא להאריך אוטומטית. אם שכחת לכבות למשל ולא הפעלת את השירות של הכיבוי אוטומטי.. בקיצור עדיף להפעיל קצת את הראש מידי פעם ולא לסמוך רק על טכנולוגיה

סלופארק
Guest

במידה ושכחת להאריך את החנייה בסיום הזמן המקסימלי אתה חשוף לקבלת דו"ח בשווי 100 ש"ח, כך שהשירות מגן עלייך מפני קבלת דוחות. שירות הכיבוי האוטומטי מונע ממך בזבוז כסף מיותר במידה ושכחת לכבות את החניה ולכן השילוב של השירות והכיבוי האוטומטי יחד מקנה לך הגנה מלאה לכיס שלך.

אמיר
Guest

סיפור אישי שלי עם חברה זו.
יש לי חניה פתוחה אצלהם כבר שלושה חודשים והם לא מוכנים לסגור אותה בטענה שאין להם אפשרות בתוכנה (WTF).
הציעו לי לחכות בסבלנות לחיוב ענק באשראי, להתקשר ולקבל זיכוי. (WTF WTF).
מישהו יודע אם יש כאן עילה לתביעה קטנה (אפילו על 50 שח, רק כדי לסיים את הסיפור הזה איתם).

אורח
Guest

אין כזה דבר, חייב להיות להם DBA.

אמיר
Guest

זה ברור לי, בגלל זה אני מאוד עצבני על החברה.
אם מנהל מסלופארק קורא את זה ורוצה לעזור אשמח אם תגיב כאן

סלופארק
Guest

היי אמיר, עדכון בנוגע לשעת סיום החניה בחניון מגיע אלינו ע"י אחוזות החוף כאשר הם אלו שמחליטים בנוגע לשעת סיום החניה.
ניצור איתך קשר על מנת לתת לך את השירות הטוב ביותר- אנא השאר לנו מספר טלפון נייד ויחזרו אלייך.

אמיר
Guest

שוב, ההתקשרות שלי היא מולכם, לא אכפת לי אם הבאג אצלכם או באחוזת החוף, נראה לי מאוד בסיסי שתהיה לכם אפשרות לסיים חניה גם אם אחוזת החוף שכחו לשלוח סיום.
התגובה הזאת רק מחזקת בעיית השירות שלכם.
אני לא מעוניין לתת את הטלפון בתגובה ציבורית, ישנו מייל שאפשר לשלוח את הטלפון? (שלחתי באתר תלונה מספר פעמים ולא חזרו אלי כמובן).

wpDiscuz

תגיות לכתבה: