המרקטפלייס הישראלי להלבשה Brayola מגייס 5 מיליון דולר

Brayola נחשבת כיום לאחת מחנויות החזיות המקוונות הגדולה ביותר. הקונספט מאחוריה הוא שמוצגת בפני כל אישה חנות מותאמת אישית הן מבחינת הסטייל והן מבחינת המידה

מקור: Brayola

האם ידעתם כי 80 אחוזים מהנשים לא לובשות חזיה במידה המתאימה להן? גם אני לא. כדי לנסות ולשפר את הנתון הכואב הזה הוקם הסטארטאפ הישראלי Brayola, המציע מרקטפלייס שבו נשים יכולות למצוא את החזיה המושלמת עבורן.

כמעט שנה אחרי הסבב האחרון, הסטארטאפ מודיע על השלמת סבב גיוס נוסף, כך על פי ידיעה שפורסמה היום באתר גלובס. הסבב הנוכחי, בהיקף של 5 מיליון דולר הושלם בהובלת קרן Firstime והשתתפו בו גם מייסדי אפליקצית Gett שחר וייסר ורועי מור יחד עם חיים דבח, היזם של KidBox – אתר שמאפשר להורים לרכוש לילדיהם מידי עונה קופסת בגדים המכילה כל טוב בהתאם להעדפותיהם.

מפשטת עניינים

מאחורי Brayola (בריולה) עומדת היזמת אורית חשאי, לשעבר מנהלת השקעות בקרן ההון סיכון הישראלית Carmel Ventures. הרעיון לפלטפורמה נבע מכך שאתרים המוכרים חזיות שוכחים להתייחס למגוון פרמטרים המאפיינים בחירת חזייה נכונה (החל מצבע וכלה בכאבי הגב). לכן, עם כניסתה של לקוחה פוטנציאלית לאתר (Brayola) היא תתבקש לבנות מעין מגירה סודית ובה כל סוגי וגדלי החזיות אותן היא מעדיפה, כאלה שיש לה כבר בבית ויושבות עליה בול.

בשלב זה, מנוע החיפוש סורק את החזיות שנבחרו, ומאתר משתמשות נוספות באתר בעלות אותה חזייה באותו גודל. באמצעות אלוגריתם ההמלצות שפיתחה, בריולה תוכל להמליץ למשתמשת על דגמי חזיות נוספים, בהתאם להמלצות נשים בעלות העדפה דומה לשלה. בנוסף, האלוגריתם אף יבחר עבורך את המידה האידיאלית של החזייה המוצעת.

יש לציין שאותה מגירה, המאכסנת גם את החזיות החדשות שמצאו חן בעיני המשתמשת, היא למעשה מגירה סודית. בעת הרישום, המשתמשת אומנם מספקת כתובת מייל וסיסמה, אך השם בו היא מתבקשת להזדהות הינו שם בדוי (בפוטנציה). אומנם ניתן להיעזר בקישור לפייסבוק על-מנת לחסוך את זמן ההרשמה, אך הגולשת עדיין תתבקש לספק שם משתמש חדש.

Brayola הוקמה בשנת 2011 על ידי חשאי ומאז הספיק הסטארטאפ לגייס סכום כולל 9 מיליון דולר. כאמור, לפני כשנה השלימה החברה סבב גיוס בהיקף של 2.5 מיליון דולר בהשתתפות קרנות ההון סיכון HDS Capital ו-Firstime Ventures, ולפני כן גייסה כ-1.5 מיליון דולר במסגרת סבב סיד. אגב, מסתבר כי Bryaola כבר מזמן לא מסתפקת רק בחזיות מותאמות אישית, וההיצע שם התרחב גם לפיג׳מות, מחטבים, תחתונים ואקססוריז שימושיים לכל אישה.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

3 Comments on "המרקטפלייס הישראלי להלבשה Brayola מגייס 5 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אייב
Guest

שישקיעו חזק באבטחה…

איתן
Guest

"לשעבר משקיעה בקרן ההון סיכון הישראלית Carmel Ventures" – נשמע כמו טקסט שהוכתב על ידי סוכנות יח"צ. התפקיד של ה associates בקרן הון סיכון בדרך כלל מוגבל מאוד ואינו כולל את הקטע של השקעה. נראה שמישהו מנסה פה ליצור האדרה מלאכותית.

ג׳ו
Guest

החברה גייסה ושוב גייסה מ 2011
בכמה היא מכרה? מוכרת?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: