הסטארטאפ BrandTotal מגייס 2 מיליון דולר כדי לחשוף את 'הצד האפל' של השיווק

הפיתוח של החברה מאפשר למנהלי שיווק לזהות הזדמנויות ואיומים על המותג שלהם ולבצע התאמות לקמפיינים שלהם בזמן אמת

צילום: אופיר אייב

בעבר, משווק שהיה רוצה לדעת מה הן הפעולות השיווקיות והפרסומיות היה פשוט מדליק טלוויזיה, פותח מספר עיתונים או מזמין דוח מיוחד מחברות מתמחות. אבל בשנים האחרונות, כאשר שם המשחק בעולם השיווק הוא פרסונליזציה והתאמה אישית לפרטים, במקום לקבוצות אוכלוסיה, פעילויות שיווקיות רבות נשארות מתחת לרדאר. הסטארטאפ הישראלי BrandTotal (בראנד טוטאל) רוצה לחשוף את המידע הזה בפני לקוחותיו ומגייס לצורך כך 2 מיליון דולר בסבב סיד.

'הצד האפל' של השיווק

הפיתוח של BrandTotal פותר את בעיית ה-Dark marketing, כלומר, ״הצד האפל״ של השיווק, תופעה שנובעת מהסגמנטציה, כלומר שיווק מפולח ואישי, והפרגמנטציה – שיווק דיגיטלי המפוזר על פני פלטפורמות רבות. כתוצאה מכך מנהלי שיווק אינם יכולים להיחשף לקמפיינים של מתחריהם, אם הם אינם נמנים על קהל היעד המיועד לקמפיין וללא יכולת להבין את מאמצי התחרות. מכיוון שרוב מנהלי השיווק מאמינים בשיווק מפולח וממוקד, הציפייה היא שהמגמה רק תתגבר. הפיתוח של BrandTotal עושה שימוש במתודולוגיות, שלדברי החברה, לקוחות מעולמות הסייבר ומצליחות לדמות באופן מדויק את פעילותם של קהלי יעד שונים באינטרנט ולזהות את פעילות המתחרים בזמן אמת, כך שמותגים יכולים להשפיע על אסטרטגיית השיווק שלהם כאשר הדברים קורים, ולא רק לאחר מעשה.

BrandTotal הוקמה בשנת 2016 על ידי אלון ליבוביץ׳, לשעבר בכיר במחלקת האסטרטגיה של מקאן תל אביב, אמיר לשמן ועומר רמות, כאשר אורן דור הצטרף אל הצוות מיד לאחר מכן. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההון סיכון הישראלית Glilot Capital Partners וקרן KDC Media, זרוע ההשקעות המשותפת של הזכיינית קשת ו-Dick Clark Productions, זכיינית ומפיקת האירועים החיים הגדולה בעולם.

בתגובה לגיוס מסר אלון ליבוביץ׳, מנכ"ל BrandTotal: "מכיוון שרוב מסעות הפרסום של ימינו מופנים לצרכן מאד ספציפי, מותגים אינם מסוגלים לעקוב בקלות, ולעתים בכלל, אחר מאמצי השיווק של המתחרים. מנהל השיווק לא יכול להיות בעת ובעונה אחת נערה בת 15, אמא לתינוק שרק נולד, וגבר בן 60 בעשירון העליון, בזמן שכל אלה יכולים להיות קהל היעד שלו, ובטח שלא לעשות זאת בכל פלטפורמה דיגיטלית שקיימת היום". ליבוביץ' הוסיף: "אנחנו מביאים עידן חדש של BI לעולם השיווק – כזה  שמתאים להתפתחויות שחלו בטכנולוגית השיווק כדוגמת עלייתו של ה-Dark Marketing, ומשפרים את היכולות של משווקים לאמץ שיטות של Agile Marketing". החברה סיימה את המחזור האחרון של תוכנית ההאצה של מיקרוסופט.

יניב אביטל

הגב

2 Comments on "הסטארטאפ BrandTotal מגייס 2 מיליון דולר כדי לחשוף את 'הצד האפל' של השיווק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
נתי
Guest

בהצלחה אנשים מוכשרים!

דוד
Guest

אמיר לשמן תותח!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: