ניהול אירועים מוצלח יותר: Bizzabo הישראלית מגייסת 6.5 מיליון דולר

הטכנולוגיה של ביזאבו מאפשרת לארגונים מסביב לעולם לנהל, לשווק ובסופו של דבר למצות את מלוא הפוטנציאל של כל אירוע

מקור: Bizzabo

הסטארטאפ הישראלי Bizzabo (ביזאבו) רוצה לפשט את כל הנושא של ארגון וניהול אירועים וכנסים עסקיים באמצעות פלפטורמה אחת. כעת מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 6.5 מיליון דולר בהובלת האנג׳ל דני טוקטלי, צבי לימון, ממייסדי קרן ההשקעות Magma Ventures ואביגדור וילנץ, אשר ייסד את Annapurna שנמכרה לאמזון וגלילאו אשר נמכרה למארוול תמורת 2.7 מיליארד דולר. כמו כן השתתפו בסבב גם המשקיעים הנוכחיים בחברה: LionBird, Kaedan Capital, פרופסור יאיר טאומן, גיגי לוי, איל עופר ואלי אלרואי.

הפלטפורמה של Bizzabo משמשת לבנייה פשוטה יותר של אתרי כנסים, ניהול רישום המשתתפים, ניהול קמפיינים שיווקים ויצירת רשתות חברתיות-עסקיות סביב אלו. תוך כדי כל האינטראקציות הדיגיטליות מנותחות ומנוטרות במטרה לאפשר למארגנים לאסוף מידע שימושי בין אם לאירוע הקרוב ובין אם לאירוע הבא. בין הלקוחות של החברה ניתן למנות את General Electric, Virgin, OurCrowd ומיינדספייס הישראליות.

פיבוט שהצליח

בתחילת דרכה ביזאבו בכלל הייתה אפליקצית נטוורקינג לאירועים והציעה למארגנים ומשתתפים לשדרג את החוויה שלהם באירוע באמצעות העשרת יכולת הנטוורקינג שלהם. כך לדוגמא יכלו המשתתפים להגדיר את מי היו מעוניינים לפגוש (מנכ״לים, משקיעים) כאשר האפליקציה תדע לכוון אותם אל האדם המתאים עבורם. לאחר לא מעט כנסים שבהם נעשה שימוש באפליקציה, החליטו היזמים לשנות כיוון ולבנות את המוצר מחדש כפלטפורמה מקיפה ואינטגרטיבית יותר לניהול ושיווק אירועים עסקיים (לא מפתיע בהתחשב בכך שפוטנציאל שוק התוכנה לניהול אירועים מוערך על ידי Forrester ב-28 מיליארד דולר). המוצר הנוכחי בעצם משלב בין הרעיון של רשת חברתית-עסקית לניהול נטוורקינג, רק שזו כעת מהווה נדבך אחד מהפלטפורמה – ולא מוצר בפני עצמו.

מאז הקמתה ב-2012 על ידי ערן בן שושן, אלון אלרואי ובועז כץ במסגרת תוכנית זל ליזמות של המרכז הבינתחומי גייסה החברה 14.5 מיליון דולר בסה״כ. המימון האחרון ישמש אותה כדי להרחיב את מרכז הפיתוח בתל אביב ואת משרד השיווק והמכירות בניו יורק. כיום החברה מונה מעל ל-50 עובדים במשרדיה בניו יורק ובתל אביב, והתכנון הוא להמשיך ולגדול.

בשיחה עם גיקטיים אמר לנו אלרואי: ״אנחנו מאוד מתרגשים מההזדמנות לבנות חברה גדולה בישראל. יש לנו את הצוות הנכון, מוצר מנצח והזדמנות שוק יוצאת דופן. הגיוס מאפשר לנו להאיץ אף יותר את הצמיחה המאוד משמעותית של השנה האחרונה״.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: