גיוס: BIGABID מגייסת 2 מיליון דולר כדי להחליף את קנייני המדיה והאנליסטים

החברה הישראלית מסייעת למפתחי אפליקציות להגיע לקהל המשתמשים הרלוונטי ביותר עבורם באמצעות ניתוח הפעילות שלהם, לאחר התקנת האפליקציה

שלושה מהמייסדים: מימין לשמאל - עידו רז, עמית אטיאס וגיא טיטונוביץ

שלושה מהמייסדים: מימין לשמאל – עידו רז, עמית אטיאס וגיא טיטונוביץ

חברת הסטארטאפ הישראלית BIGABID (ביגהביד), המתעסקת בתחום ה-AD TECH, מפתחת טכנולוגיה לאופטימיזציה אוטומטית בזמן אמת בתוך הבורסות הדיגטליות השונות. במילים פשוטות – החברה פיתחה טכנולוגיה אשר מעוניינת להחליף באופן מסויים את קנייני המדיה והאנליסטים במוח ממוחשב חכם אחד. כדי להמשיך ולעשות זאת, הודיעה היום (ג׳) החברה על השלמת סבב גיוס סיד בגובה של 2 מיליון דולר מקרן נפתלי ביחד עם מספר אנג׳לים, בהם גור שומרון.

לוקחת את קניית המדיה לשלב הבא

מרבית המערכות לקניית מדיה הקיימות היום בשוק מבוססות על שיווק פרוגרמטי; צורת שיווק המייצרת קמפיינים פרסומיים באופן אוטומטי על ידי מחשב בהתאם למידע שנאסף בזמן אמת. BIGABID רוצה להפוך את תהליך קניית המדיה ליעיל יותר; החברה פיתחה מערכת מבוססת אינטלגינציה מלאכותית, אשר מייצרת תהליך אופטימיזציה אוטומטי שלומד ומשתפר עם הזמן בתוך בורסות דיגיטליות, עם התמקדות במובייל.

באמצעות הפיתרון של BIGABID מפתחי אפליקציות יכולים להגיע לקהל המשתמשים הכי רלוונטי אליהם, ולהתמקד במשתמשים בעלי הערך הגבוה ביותר. באמצעות ניתוח פעולות המשתמשים, ׳המוח׳ מייצר פרופילים ובעצם מבין מי הוא כל משתמש, וכך הוא יודע להציע לכל אחד ואחת את האפליקציה הרלוונטית (כמובן שהמידע נשאר אנונימי).

כיום מה שמעניין את המפרסמים זה מה שקורה אחרי התקנת האפליקציה, ואת זה בדיוק עושה המערכת של BIGABID. באמצעותה ניתן ללמוד אילו יוזרים נמצאים הרבה זמן באפליקציה, מי פותח אותה כמה פעמים ביום, מי עבר שלב מסוים במשחק ואילו משתמשים רוכשים יותר מוצרים או רק מעמיסים את סל הקניות שלהם.

״הבעיה העיקרית שקיימת היום בשוק ה-Media Buying היא היכולת למצוא יוזרים איכותיים בכמות גדולה, כזו שתספק החזר השקעה טוב למפרסמים וזה מה שהטכנולוגיה שלנו באה לפתור״, הסביר לגיקטיים עידו רז, מייסד שותף. רז הוסיף וציין כי ״האלגוריתמיקה יודעת להחליף את הקניין והאנליסט; היא קונה מדיה, מנתחת את המידע, מריצה את הקמפיין, לומדת איפה יותר שווה לקנות, מה נותן ביצועים טובים יותר, יודעת לקטלג את היוזרים ולראות מה גורם להם ל-Engagement גדול יותר ומה לא״.

החברה הוקמה לפני כשנה על ידי עידו רז, גיא טיטונוביץ, עמית אטיאס, אסף בוטובסקי וירון נהרי. כמו כן, את צוות ה-Data Science מלווה יובל שחר מאוניברסיטת באר שבע. במשרדיה הממוקמים בתל אביב מועסקים כיום כ-11 עובדים, והתכנון הוא להתרחב ולגייס עובדים נוספים שיצטרפו לצוות.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

3 Comments on "גיוס: BIGABID מגייסת 2 מיליון דולר כדי להחליף את קנייני המדיה והאנליסטים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אילנ אטיאס
Guest

שיהיה בהצלחה רבה בע״ה?

דונה
Guest

מכירה אותם, חברה רצינים ביותר, בטוחה שיצליחו !
(האו האו)

דודי
Guest

עוד 2 מליון דולר שנזרקו לפח

wpDiscuz

תגיות לכתבה: