כשפינטרסט ומדיום נפגשים: BFrow הישראלית מגייסת 3.2 מיליון דולר

BFrow הוא גן עדן וירטואלי לחובבי אופנה אשר מציע פלפטורמה הכוללת תוכן אינסופי המתעדכן בזמן אמת

מקור: BFrow

סטארטאפ ישראלי חדש בשם BFrow פונה אל כל אותן פאשניסטות וחובבי אופנה שרוצים להיות מעודכנים כל הזמן בטרנדים האחרונים. תכליתה של הפלטפורמה היא לאפשר לכל חובבי האופנה להיות ״בשורה הראשונה״ של התצוגה, גם אם רק באופן וירטואלי. לצד השקתה הרשמית של הפלטפורמה, מודיעה כעת החברה על סגירת סבב גיוס בהיקף של 3.2 מיליון דולר מחברה רוסית שהעדיפה נכון לשלב זה שלא לחשוף את זהותה.

״כשמדיום פגשה את פינטרסט״

על פניו נראה כי מדובר בעוד אתר תוכן, אבל לטענת החברה מאחורי הקלעים נעשה שימוש בלא מעט טכנולוגיה; הפן הטכנולוגי של BFrow בא לידי ביטוי בפיד חכם העושה שימוש בלמידת מכונה אשר לומד את ההעדפות המשתמשים כדי להציג בפני כל אחד ואחת פיד הכולל תוכן מותאם אישית. כמו כן, בצורה זו הגולשים יוכלו להיחשף לתכנים שמתאים להם לאהוב, מבלי שהם ידרשו לפעול באופן אקטיבי ולחפש עבורם. בצד השני, התמורה של הבלוגרים והבלוגריות היא הגעה לקהל יעד רחב יותר, קהל שלא בטוח היה קורא את התכנים שלהם ללא הפלטפורמה הזו, שבעצם מאגדת מגוון כותבים במקום אחד. אמנם הרעיון הוא להציג פלטפורמת אופנה, אך התכנים שניתן למצוא בה הם רחבים ונוגעים גם לתיירות ולייפסטייל ומקורות השראה, או בקיצור – סוג של פינטרסט רק עם הרבה יותר עומק ומילים.

״בעצם יצרנו FRAMEWORK על בסיס אנגולר 2 שמהותו יצירת מערכת מתקדמת ליצירה ושיתוף תוכן עבור בלוגרים שרוצים להתחיל ליצור ולקבל חשיפה עם מינימום מאמץ מצד אחד; ומצד שני מערכת גילוי תוכן שתאגד תחתיה תכנים ע"י אלגוריתמים לומדים ותציף את התוכן הכי רלוונטי שמעניין ומותאם אישית עבור כל גולש, כל זאת בשימוש בטכנולוגיות קצה מבוססת גוגל. הרעיון העיקרי הוא הקמת תשתית שמסוגלת להכיל מספר עצום של משתמשים ויצירת חוויית משתמש ללא הצורך בהוצאות תפעול שרתים גבוהות ע"י העברת "העיבוד" לצד הלקוח״, הסביר לנו סטאס שיכמן, מייסד שותף של המיזם.

החברה הוקמה בתחילת 2016 על ידי איש העסקים אדם בק וסטאס שיכמן, יזם טכנולוגי. השניים גייסו סכום ראשוני של 900,000 דולר מקבוצת משקיעים זרים להקמת המערכת ולהתחלת המאמץ השיווקי. נכון לעכשיו מועסקים בחברה כ-15 עובדים.

לקריאה נוספת:

3 סטארטאפים ישראלים מתחום האופנה שעוד תשמעו עליהם

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

2 Comments on "כשפינטרסט ומדיום נפגשים: BFrow הישראלית מגייסת 3.2 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
ג׳ומנג׳י
Guest

ואוו כמה באזוורדס וטכנולוגיה. קח אנגולר, דחוף לו 2 ולמידת מכונה ועוד כל מיני ותגייס מלא כסף. פשוט השקעה מיותרת.

Ronnie
Guest

ג'ומנג'י
צור קשר בבקשה
M6market@gmail.com

wpDiscuz

תגיות לכתבה: