Bannerplay: פרסום מקוון גם לעסקים קטנים [סטארטאפ]

Bannerplay מציעה מערכת פרסומית הכוללת באנרים מעוצבים ואינטרקטיביים, בתקציב המיועד במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים

מקור: יח"צ

גם אם בניתם אפליקציה, הקמתם עסק או שאתם רוצים שהמשתמשים יהיו מודעים אליכם, אחת הדרכים היעילות והנפוצות ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרסום מקוון. אלא שהיום מדובר בכלי שמיועד בעיקר לחברות גדולות ומבוססות המסוגלות להוציא עשרות אלפי דולרים בכל חודש על קידום, כאשר החברות הקטנות והבינוניות נאלצות להסתפק בכלים הרבה יותר בסיסיים, כמו Google Adwords.

עבור אותם בתי עסק שמעוניינים לקדם את עצמם באמצעות באנרים צבעוניים ואינטרקטיבים, נוסדה חברת Bannerplay שמטרתה להנגיש את יכולות הפרסום הרחבות, להציע מגוון שיטות חדשות למשיכת תשומת הלב של המשתמשים ברשת וכל זאת בהתחשב בתקציבים הנמוכים שיכולים להרשות לעצמם. בואו להכיר את מערכת הפרסום החדשה, שתעזור להגדיל את העסקים הקטנים.

נגישות פרסומית ברשת

אחד האמצעים השימושיים ביותר להפצת מוצר או שירות באינטרנט, הוא כמובן שימוש בפרסום מקוון. אך בעוד שמדובר בכלי נגיש וקל עבור חברות גדולות ומבוססות, עבור חברות קטנות או כאלה שרק מתחילות את דרכן, הן עלולות להתקל בדרישות גבוהות מידי לתשלום או בביקוש לעיצובים שונים ומשונים – בהם פשוט לא יכולה לעמוד ונאלצת להסתפק בשירותי פרסום בסיסיים, כגון Google Adwords.

Bannerplay מעוניינת לעזור לאותם עסקים קטנים המעוניינים בפרסום ויזואלי ואינטרקטיבי, הכולל משחקים, וידאו, טפסים וכלי מדיה חברתית המוטמעים אל הפרסומת עצמה, למרות שתקציב הפרסום שלהם בדרך כלל קטן משמעותית מאלה של החברות הגדולות. במקום שאלה יצטרכו לפנות אל סטודיו עבור קריאייטיב והפקה, החברה מעוניינת להציע להם טכנולוגיה וחווית משתמש, שיעניקו להם פלטפורמה נוספות וטובה משמעותית מזאת הקיימת כיום.

המענה שמציעה החברה למשתמש, כולל פתרון מלא בתחום הפרסום המקוון לעסקים קטנים ובינוניים, המציע חווית שימוש חדשה לחלוטין בתחום. המערכת שפיתחה החברה מציעה לעסקים אפשרות ליצור מודעות בכל הגדלים הסטנדרטים – לווב ולסלולר, באמצעות בחירה מתוך מאגר באנרים קיים, מציעה כלי ניהול המסוגלים לנתח את האפקטיביות של הפרסום, מציעה קבלת חשיפה באמצעות קניית מדיה – וכל זה במקום אחד ויחיד, כשבעל העסק אינו צריך לגשת אל מספר עסקים, מעצבים או אתרים שונים בכדי ליישם זאת.

בין האלמנטים המשמעותיים שמציעה החברה, יכולים בתי העסק למצוא מערכת חינמית להפקת פרסומות, המגיעה עם תבניות מקצועיות מוכנות מראש, באמצעותן יכולים ליצור כמות בלתי מוגבלת של פרסומות מגוונות, כגון באנרים סטטיים או תבניות משחקים (מילים, תמונות, זכרון או משחקי מזל) המגבירים את המעורבות של המשתמשים ו-CTR גבוה במיוחד. מאחורי הקלעים, כלי הניהול של המפרסמים כוללים אפשרות אנליטיקה ועריכה, כך שיוכל לראות ולשנות בזמן אמת את הנתונים בהתאם לתגובה המתקבלת מהמשתמשים. בשורה התחתונה, המפרסם משלם אך ורק על הקלות – כך שרמת הסיכון מצידו אינה גבוהה.

פרסום מקוון לכולם

Bannerplay נוסדה ב-2012 על ידי רפי טון ויועד גדרון במטרה להנגיש את עולם הפרסום אל אותם בתי עסק קטנים, שעד היום נאלצו להסתפק ב-Google Adwords. רפי טון, המכהן כמנכ"ל החברה מסביר כי במקום עבודתו הקודם התעסק בתחום הפרסום עם מותגים גדולים, ולאחר כמה וכמה פרוייקטים גדולים שביצע עלתה בראשו המחשבה – מדוע למפרסמים הקטנים אין כלים דומים על מנת להציע תחרות בעולם הפרסום?

החברה הוקמה מתוך מגמה להעניק למפרסמים הקטנים את אותם הכלים הקיימים בעולם הפרסום הממותג, לאפשר להריץ קמפיינים של באנרים אינטרקטיביים, לעקוב אחר מצבם באמצעות כלי אנליטיקה ולעבוד בצורה קלה ופשוטה – בדיוק כמו במערכת הקיימת כיום ב-Google Adwords. חברת Bannerplay הנגישה את המערכת למפרסמים בעלי 100 דולרים, 200 דולרים או כל תקציב שהוא – שחשוב להם הביצועים. המפרסם מצידו, מתבקש לשלם על ביצועים בלבד.

עוד מוסיף טון כי בזכות השימוש בטכנולוגיית HTML5, כל הקמפיינים זמינים גם בווב וגם במובייל, כאשר החברה מתמקדת כרגע בשוק מעבר לים, אך זמינה גם למפרסמים מקומיים וישראלים המעוניינים למשוך יותר לקוחות אל העסק שלהם. טון מסביר כי עד היום לא היה שירות מסוג זה המיועד לשוק הקטן והבינוני. לדבריו, מדובר בשוק קשה במיוחד – בעקבות היותו קטן ודל באמצעים, וחברות הפרסום אינן טורחות להציע פתרונות או מוצרים המיועדים אליו, שכן אלה מלווים בעלות הפקה גבוהה ומסובכת, שפשוט הפכה את העניין ל-לא משתלם.

טון חותם בכך ש-Bannerplay היא בעד העסקים הקטנים ורוצה לעזור להם להתברג אל העולם של הגדולים – ומוכנה "להפסיד" קצת בתחילת הדרך על מנת ליישם את המטרה החשובה ביותר לשמה הוקמה החברה – לפתרון האולטימטיבי של כל עסק קטן ובינוני המעוניין לפרסם ברשת, בין אם התקציב שלו עומד על 100 דולרים לבין אם התקציב שלו עומד על 1,000 דולרים, תוך כדי הצגת One Stop Shop לפרסום, שיווק וניהול הקמפיין.

צוות Bannerplay. מקור: יח"צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

8 Comments on "Bannerplay: פרסום מקוון גם לעסקים קטנים [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Dafna Ivry Daf Architecture
Guest

כל הכבוד רעיון גאוני , עלו והצליחו, יישר כוח . ברכות חמות, דפנה.

Dafna Ivry Daf Architecture
Guest

כל הכבוד רעיון גאוני , עלו והצליחו, יישר כוח . ברכות חמות, דפנה.

דפנה עברי
Guest

כל הכבוד רעיון גאוני , עלו והצליחו, יישר כוח . ברכות חמות, דפנה.

מומי
Guest

יפה!
באמת משהו מרענן.

stam1
Guest

בדרך לעזור לעסקים קטנים, פוגעים בעסקים קטנים אחרים: מעצבים, אנשי פיתוח, קופירייטירים, פלאשיסטים, אנשי קידום, אנשי פרסום ועוד.
שינמוך נוסף של עולם המדיה האינטראקטיבית, יצירת מצב בו כולם נראים אותו הדבר, עושים שימוש בתוצר לא מקצועי ובסופו של יום – כולם מפסידים (חוץ מבעלי החברה כמובן).

רפי טון
Guest
שלום stam1, אני חושב שאתה טועה בהתייחסות שלך לשירות. מותגים גדולים ימשיכו לעבוד עם המעצבים שלהם, ימשיכו לפתח פתרונות תפורים להם וכו. הפתרון שלנו מכוון לעסקים הקטנים שממילא לא יעבדו עם מעצבים ומפתחים בגלל עלויות. לגבי הפגיעה במעצבים וכו' – יש לנו שורה של מעצבים מקצועיים מכל העולם שהאתר מהווה עבורם הזדמנות עסקית חדשה בה הם תורמים עיצובים לאתר ומרוויחים כסף ממפרסמים בכל העולם. כל מעצב מוזמן להשתתף בהזדמנות החדשה הזו. שוב, זה לא פוגע בעבודה מול המותגים הגדולים אלא פותח הזדמנות חדשה לעבוד עם עסקים קטנים. לעניין תוצר לא מקצועי – אני ממש לא מסכים. מעצבים רבים עובדים איתנו… Read more »
אמיר
Guest

יש לנו שורה של מעצבים מקצועיים מכל העולם שהאתר מהווה עבורם הזדמנות עסקית חדשה…
יש לי הרגשה שהמעצבים האלה גרים בהודו, ושההזדמנות העסקית תאפשר להם לרכוש צלחת אורז שלמה.

מעבר לכך צורמת לי האמירה "Bannerplay מעוניינת לעזור לאותם עסקים קטנים "…
מטרתכם היחידה היא לעשות כסף. אז תפסיקו לזיין ת'מוח.

מדי
Guest

ברור שמטרתם היא לעשות כסף, זו המטרה של כל חברה מסחרית.
עם זאת, לגיטמי לבוא בגישה של הנגשת השוק לעסקים קטנים ולסייע להם.
לא נראה לי שהם גוזלים פרנסה ממעצבים או מתכנתים כי בעלי עסקים קטנים לא היו פונים אליהם בין כה וכה ולא היו משקיעים אלפי דולרים על עיצוב או תיכנות מסובך.
מלבד השירותים הנלווים, אני עדיין תוהה האם האפקטיביות של הפרסום שלהם תצליח להשתוות לזו של רשת הפרסום של גוגל שהיא הגדולה בעולם.
בהצלחה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: