8766421555 אפליקציה חדשה תחסוך לכם זמן באינסטגרם ותביא לכם יותר לייקיים ועוקבים | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

אפליקציה חדשה תחסוך לכם זמן באינסטגרם ותביא לכם יותר לייקיים ועוקבים

אפליקציה ישראלית חדשה תתייג במקומכם את תמונות האינסטגרם שלכם ועל דרך תדאג גם להוסיף האשטגים פופולאריים שיוסיפו לכם עוקבים ולייקים

מקור: AutoHash

מקור: AutoHash

יותר מ-2 מיליון ישראלים כבר עושים שימוש באינסטגרם, כדי להעלות את התמונות המפולטרות שלהם מהמסעדה, החופשה, ההופעה או ארון הבגדים שלהם. אבל לצד החלק הכיפי של בחירת הפילטרים מגיע החלק המעיק לא פעם של בחירת ההאשטגים המתאימים ביותר וההקלדה שלהם. אפליקציה ישראלית חדשה עושה שימוש באלגוריתמים מתקדמים של ראייה ממוחשבת, כדי לעשות את העבודה הזו במקומנו.

האפליקציה תנתח את התמונה ותציג את ההאשטגים הרלוונטיים

הכירו את AutoHash (אוטו-האש). האפליקציה עושה שימוש באלגוריתמים של ראייה ממוחשבת, כדי לנתח את התמונות שלכם ולהבין מה צילמתם. אחרי הניתוח הזריז, שאורך כשניה, תציג האפליקציה רשימת האשטגים רלוונטיים, בצירוף סימן ה-# כמובן, מה שכבר חוסך לכם כמה שניות בתהליך. את הרשימה תוכלו לערוך בתוך האפליקציה, ולהסיר מילים לא רלוונטיות למשל, ואז בלחיצת כפתור להעתיק את כל התגיות לזיכרון המכשיר ובלחיצה על כפתור ה'יצוא' לבחור את האפליקציה הרצויה – שהיא לרוב אינסטגרם כמובן. בגלל שאינסטגרם חוסמת את הגישה לאפליקציות חיצוניות, לא תוכלו לייצא את התגיות ישירות, ותאלצו להדביק אותן ידנית, אם כי עדיין מדובר בחיסכון משמעותי בזמן.

צילום מסך: גיקטיים

צילום מסך: גיקטיים

מההתנסות שלנו עם האפליקציה ניתן לראות שהיא עושה עבודה טובה בזיהוי התמונה והאלמנטים השונים בה, אם כי לא פעם היא פספסה את האובייקט העיקרי בה. כך למשל כאשר העלנו תמונה של מצלמת GoPro על חוף הים, האפליקציה הוסיפה האשטגים כמו Sea, Water, Nature, Vacation ו-Travel, אולם פספסה את המצלמה עצמה – למעט המילה Viewfinder. בצילומי מזון האפליקציה הצטיינה והציגה, לצד תיאורים של המנות, גם האשטגים רלוונטיים, שיעזרו לכם לקבל יותר חשיפה ויותר לייקים – דוגמת yummie, foodporn, foodgasm, delicious. ממשק המשתמש עדיין בוסרי משהו, ולא הכי אינטואיטיבי, אבל אין ספק שבגרסאות הבאות הוא יזכה לליטוש ולעדכון.

'רציתי להתנסות בתהליך תכנון, פיתוח והשקת אפליקציה'

אורי אליאבייב

אורי אליאבייב

מי שעומד מאחורי האפליקציה הוא אורי אליאבייב, כתב טכנולוגיה חובב קוד. בשיחה עם גיקטיים מספר אליאבייב, שהרעיון לפיתוח עלה לאחר שהוא עצמו התעצל להוסיף את כל ההאשטגים באינסטגרם הפרטי שלו, למרות שהוא ידע שזה עולה לו בלייקים ובחשיפה. אליאבייב עבד במשך כחודשיים וחצי על הפיתוח של האפליקציה, כשלדבריו עיקר העבודה היה המחקר שערך בנושא ההאשטגים: "לכל תחום כיום, בין אם זה אוכל, בעלי חיים או טיולים – יש האשטגים מיוחדים שאפילו נבדלים בניהם בין מדינה למדינה. האתגר היה לצלול לעומק ולהבין אילו האשטגים מוצלחים באמת ואז לכלול אותם ב-AutoHash על מנת שיניבו למשתמשים את החשיפה הגדולה ביותר".

את תהליך עיבוד התמונה וזיהוי האובייקטים עושה האפליקציה בעזרת כלי שפיתח הסטארטאפ האמריקאי Clarifai. לדברי אליאבייב, הבחירה ב-Clarifai נעשתה לאחר בדיקה מקיפה מאוד ובחינה של האלטרנטיבות הקיימות, כולל של השחקנית הגדולות.

איך אתה מסביר את העובדה שאינסטגרם עם כל ה-API וכל המהנדסים של פייסבוק לא מציעה פיצ'ר כזה?

אליאבייב: "האמת? אין לי תשובה חותכת לסיבה מדוע אינסטגרם איננה עושה זאת בעצמה – הרי גם פייסבוק עצמה הציגה כמה פריצות דרך משמעותיות בתחום הראייה הממוחשבת. ההנחה שלי שהאתגר נעוץ דווקא סביב חקר ההאשטגים שמחייב בדיקה מעמיקה של כל תת קטגוריה עם חיתוך של אזורים שונים ברחבי העולם. אני מאמין שזה יצריך מאינסטגרם משאבים רבים כדי לעשות את המחקר הזה לכל שוק בו היא פועלת ולכן היא מעדיפה בינתיים לתעדף זאת נמוך".

אתה עושה את זה רק בשביל הפאן או שיש לך גם מודל עסקי?

אליאבייב: "מאוד רציתי להתנסות בתכנון, פיתוח והשקת מוצר מתחילתו ועד סופו. סיקרן אותי לראות איך מתבצע התהליך כולו וכיצד מוצר באמת יכול להשתפר ולהתעצב סביב הפידבקים מהקהילה שלו. אני מאמין שניתן לבנות מודל כלכלי מוצלח מאוד סביב האפליקציה מאחר והיא מסייעת באופן מובהק ללא מעט משתמשים. בשלב הזה אני מתכוון להשאיר אותה חינמית, אך אני בוחן בעתיד דרכים בהן אני אוכל לגבות כסף על השירות כדי להמשיך לפתח אותו ולספק ערך גדול יותר למשתמשים".

מה מחכה לנו בגרסאות הבאות של האפליקציה? לדברי אליאבייב, הגרסאות הבאות יכללו הן מתיחת פנים לאפליקציה והן שיפור במנגנון הצעת ההאשטגים. לדבריו, האפליקציה תעוצב בצורה נוחה יותר ותאפשר ניהול וסידור מהיר וקל יותר של ההאשטגים, כולל תוצאות טובות יותר לכל תמונה ותמונה.

#תודו_שלא_ידעתם

האם ידעתם שעל פי החלטת האקדמיה ללשון העברית, האשטג בעברית הוא תג הַקְבָּצָה?

להורדת האפליקציה בגוגל פליי

לגרסת הבוט של השירות

יניב אביטל

חי ונושם טכנולוגיה עוד מימי ה-ZX Spectrum היפים. חולה על כל סוגי הגאדג'טים - אלו שמתחברים ל-USB, ואלו שקוראים לו "אבא".

הגב

6 Comments on "אפליקציה חדשה תחסוך לכם זמן באינסטגרם ותביא לכם יותר לייקיים ועוקבים"

avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
אריק
Guest

מיותר ופשוט מאוד לפיתוח.. טוב יעשה אם ישאר כתב.

ASD
Guest

אם אין לך משהו טוב להגיד, אתה לא חייב להגיב ברע דווקא.

אריק הבכיין
Guest

תשמע אריק יא נקניק, טוב תעשה אם תשב בחושך ותבכה

צוף
Guest

לא מצאתי את זה ב-app store..
נשמע שהאפליקציה היא דוגמה מעולה לרעיון טוב ויחסית פשוט ליישום, שבתוספת המחקר של המפתח נותנת מענה אמיתי לחובבי האינסטגרם. איך לא חשבו על זה קודם?

עינבלית
Guest

יש קישור לאפליקציה מנכתבה עצמה. לחיצה עלין מחברת אותך לחנות היישומים.

חסוי
Guest

כאיש שמעלה לInstagram עם הרבה עוקבים שמתי לב שמילות המפתח לא ממש טובות…
הרעיון נחמד אבל לא כל כך ישים, לפחות מהתמונה של ניוזגיק מילות המפתח האלה לא יביאו לך הרבה לייקים\ עוקבים…
אני אישית בניתי לעצמי תבניות שאני מעתיק לאינסטגרם, עם שינויים מינורים וכך חוסך את ההקלדה של מילות המפתח.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: