Appoxee הישראלית מגייסת 1.8 מיליון דולרים [גיוס]

Appoxee הישראלית המציעה פלטפורמה להגדלת האינטרקציה עבור משתמשי המובייל מודיעה על השלמת סבב Seed בסך 1.8 מיליון דולרים

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית אפוקסי (Appoxee), המציעה פלטפורמה להגדלת האינטרקציה מול משתמשי המובייל, מודיעה על השלמת סבב Seed בסך 1.8 מיליון דולרים.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן Lazarus Israel Opportunities ביחד עם משה ליכטמן, לשעבר נשיא חטיבת המחקר והפיתוח במיקרוסופט ישראל, שהצטרפו למשקיעים הקיימים Cyhawk Ventures ו-Oryzn Capital. עד היום גייסה החברה 2.4 מיליון דולרים.

מגדילה את מעורבות המשתמשים

אחד ממודולי הרווח הגדולים ואף הפופולארים ביותר בעולם האפליקציות הוא רכישת הטבות ותוספות בתוך האפליקציה עצמה. אך הבעיה העיקרית של מודל זה היא שמפתחי האפליקציה אינם יכולים לדעת איזה תוסף יתאים למשתמש הספציפי, או באיזה שלב של המשחק כדאי להציע את התוספות השונות.

אפוקסי הישראלית רוצה לעזור לאותם מפתחי אפליקציות, או ליתר דיוק למנהלי המוצר והשיווק העומדים מאחוריה לייצר רווחים גבוהים יותר, באמצעות הגדלת האינטרקציה מול המשתמשים בהתאם לדרישותיהם מהמוצר. כך לדוגמה, יוכלו המנהלים לשלוח עדכוני Push על תכנים מסויימים, לבצע מעקב אחר משוב המשתמשים ואף להתעדכן ולהבין כיצד העדכונים השונים השפיעו על השימושיות, באמצעות שירותי האנליטיקס אותם מספקת החברה.

במקום שמנהלי השיווק והמוצר ינסו להבין כיצד להשתמש במערכות ההפצה השונות, אפוקסי פונה ישירות למשתמשים במטרה להבין מהן המטרות שלהם באפליקציה, ובכך למעשה עוזרת למנהלים לייצר קמפיינים שידאגו לשמור על המשתמשים הפעילים וכמובן יעודדו אותם לבצע רכישות שונות ומגוונות בתוך האפליקציה.

על מנת להתחיל להשתמש בשירות של אפוקסי, כל מה שמפתחי האפליקציה צריכים לעשות הוא להטמיע את ה-SDK אותו מציעה החברה, בתהליך שלדבריה לוקח פחות מ-7 דקות. לאחר מכן, יוכלו לשלוח מגוון הודעות למשתמשים הכוללות תמונות, סרטוני וידאו, אנימציות וכמובן הודעות טקסט, לצד הודעות נוספות ומגוונות. נכון להיום הפלטפורמה של החברה תומכת באנדרואיד ו-iOS, כאשר החברה מתכננת להתרחב לפלטפורמות נוספות בעתיד ולהפוך את תהליך יצירת הקמפיין לאוטומטי ומהיר עבור לקוחותיה.

החברה מציעה את שירותיה בחינם לאפליקציות המונות עד 25,000 משתמשים, כאשר שירותים אלה כוללים אפשרות לשליחת עדכוני Push ללא הגבלה, ממשק ניהול הקמפיינים ועוד. עבור אפליקציות המונות מספר רב יותר של משתמשים, אלה יצטרכו להשקיע החל מ-500 דולרים בחודש, בהתאם לכמות המשתמשים והדרישות של המפתחים.

אפוקסי נוסדה ב-2010 על ידי אלעד קושניר ובמהלך השנים האחרונות התמקדה החברה בעיקר בשוק הישראלי והאירופאי, כאשר כעת מעוניינת להתפרס ולהתרחב גם אל השוק האמריקאי. כחלק מסבב הגיוס הנוכחי מתכננת החברה לפתוח משרדים נוספים בסן פרנסיסקו כבר במהלך החודשים הקרובים, ולגייס עובדים נוספים לצוות הקיים כיום, המונה כ-15 עובדים היושבים במשרדי החברה בתל אביב.

GeekCon

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 Comments on "Appoxee הישראלית מגייסת 1.8 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
שמרית אור
Guest

חברה לא חדשה שממחזרת את עצמה רק כדי להוכיח שהיא קיימת

wpDiscuz

תגיות לכתבה: