עברה את ה-115 מיליון דולר: Applause הישראלית מגייסת 35 מיליון דולר נוספים

אפלאוז מסייעת ללקוחותיה להשיק אפליקציות שמשתמשים יאהבו, תוך כדי שהיא אוספת מידע מחנויות אפליקציות ברחבי העולם על מנת לדרג אפליקציות בכל תחום

app

חברת הבדיקות הדיגיטליות Applause, מודיעה לפני זמן קצר על גיוס של 35 מיליון דולרים בסבב F. הסבב הנוכחי הובל על ידי Direct Equity Partners, תכנית השקעות המנוהלת על ידי Credit Suisse והוא כלל גם השקעה מהשותפים האסטרטגיים – Accenture. כמו כן השתתפו בסבב הגיוס המשקיעים הקיימים של החברה, בהם Goldman Sach's Merchant Banking Division, QuestMark Partners, Scale Venture Partners, Longworth Partners, Mesco Ltd וכן MassVentures. סבב הגיוס האחרון של החברה עמד על כ-43 מיליון דולר במסגרת סיבוב E בינואר 2014. סך ההשקעות אשר נעשו בחברה מאז הקמתה מסתכם ב-115 מיליון דולר.

Applause מאפשרת לחברות לספק חוויה דיגיטלית טובה יותר – החל מ-web, דרך מובייל, מוצרים לבישים, IoT ועוד. על ידי שילוב שירותי בדיקה, אוטומציית בדיקות וקהילה גלובלית, החברה מסייעת למותגים גדולים ומוכרים בעולם להגיע ליעדים שלהם ולבנות חוויה דיגיטלית איכותית סביב כל מערכת הפעלה, מכשיר, מערכת הפעלה, מפעיל, מיקום או כל קריטריון אחר אשר חשוב עבור אותן חברות. במילים פשוטות: החברה פיתחה פתרון שמאפשר לבחון את הדירוג של כמעט כל אפליצקיה ברחבי העולם, כמה אנשים דרגו אותה, ואת הציון שלה על פי קריטריונים שקבעה (לדוגמא: אלו הן 15 האפליקציות הישראליות הפופולאריות ביותר בעולם).

מובילה גלובאלית בתחום הבדיקות

בעזרת המימון האחרון, Applause תוכל להרחיב את שירותי הבדיקה הדיגיטליים שלה; החברה תשקיע יותר בשירותי הבדיקה שלה המדמים מצב אמת ומאפשרים בדיקה רב-ערוצית, מ-WEB ועד מובייל, IoT וכן Brick and Mortar – בקנה מידה גלובליים. כמו כן היא תוכל להשקיע יותר בהרחבת שירותי הפידבק הדיגיטלי והשימושיות; מדובר במקורות הרווח השניים בגודלם בחברה, אשר מאפשרים למותגים לאסוף ולנתח במהירות פידבק המבוסס על פאנל של משתמשים אשר מתאימים לדמוגרפיה של לקוחות הקצה הרצויים.

Applause תוכל כעת גם להשיק באופן רשמי את שירותי המחקר הדיגיטליים שלה; בשנים האחרונות, הגיעו ל-Applause מותגים רבים על מנת לבצע בדיקות ומחקרים יעילים, מהירים ומבוססי קהל, כדי ללמוד טוב יותר מה הלקוחות שלהם רוצים – הן בעולם הפיזי והן בדיגיטלי. על מנת להרחיב את פעילותה ולהגיע לקנה מידה גדול יותר, החברה תשקיע בפיתוח טכנולוגיה והרחבת הגישה לקהלים ופאנלים חדשים של משתמשים.

Applause, שהתחילה בתור uTest, נוסדה בשנת 2007 והושקה בשנת 2008 על ידי דורון ראובני ורועי סולומון. מטה החברה העולמי ממוקם בבוסטון, ארה״ב, וסה״כ מעסיקה החברה כ-300 עובדים בניו יורק, שיקגו, סן פרנסיסקו, סיאטל, לוס אנג׳לס, ברלין, פריז, לונדון וכמובן ישראל. בשנת 2012 רכשה Applause את כלי פיתוח האפליקציות Apphance, ושנתיים לאחר מכן רכשה גם את חברת הבדיקות מבוססות-קהל האירופאית Testhub.

״חוויה דיגיטלית – מ-WEB ועד מובייל, IoT וכן Brick and Mortar – אלו הן נקודות המפתח של התחרות כיום בתעשיות רבות, כולל קמעונאות, מסעדות, בנקים, תיירות, ביטוח, ייצור ועוד. מימון בשלב מאוחר מחברות מובילות כמו Credit Suisse ו-Accenture יסייע לנו להגדיל את מאמצי ההתרחבות שלנו ואת הפתרונות אותם אנו מספקים״, אמר מייסד שותף ומנכ״ל Applause, דורון ראובני. ״Applause היא המובילה הבטוחה בתחום בדיקות החוויה הדיגיטלית, פידבק שימושיות ומחקר והינה ממוקמת בצורה ייחודית בתעשייה״.

וידאו: Introducing Applause: 360° App Quality

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: