חברת AppCard של יאיר גולדפינגר רוכשת את ProLogic האמריקאית

AppCard מציעה פלטפורמת נאמנות שיווקית שמעוניינת לשנות את הדרך בה קמעונאים מתקשרים עם הלקוחות שלהם. בעקבות הרכישה החברה הישראלית תהפוך לשחקנית הבולטת בתחום פתרונות השיווק למועדוני לקוחות

מקור: AppCard

הסטארטאפ הישראלי AppCard המאפשר לקמעונאים מכל התחומים לפנות ישירות אל הקונים שלהם באופן אישי, הודיע על רכישת ProLogic האמריקאית. מאחורי החברה הישראלית עומדים יאיר גולדפינגר, האנג'ל הסדרתי ואחד ממייסדי ICQ ועמיחי אורן, לשעבר מנהל התפעול הישראלי של הסטארטאפ הישראלי Jajah. החברה הנרכשת נחשבת לספקית הגדולה ביותר של פתרונות שיווק למועדוני לקוחות של סופרים עצמאיים, כך ששתי החברות פועלות בשוק די דומה והכלאה של פתרונותיהן תהפוך את החברה הישראלית לשחקנית בולטת בתחום. פרטי העסקה לא נחשפו.

מועדון צרכנות משודרג

לפני כשנה וחצי הודיעה AppCard על סגירת סבב גיוס בהיקף של 20 מיליון דולר על מנת להמשיך ולפתח את מועדון הצרכנות המשודרג שלה. המשקיעים בחברה הם אלכסנדר ריטווגר (Alexander Rittweger), מייסד Loyalty Partner וקרן PLDT, קרן Inoovation Endeavors של אריק שמידט וג'רי יאנג ו-Founders Fund.

הטכנולוגיה שפיתחו משלבת איסוף נתונים חכם יחד עם בינה מלאכותית כדי לייצר מהלכים שיווקים ומותאמים אישית באופן אוטומטי. הפלטפורמה משתלבת בקלות עם נקודת המכירה של כל עסק כדי לאפשר את איסוף הנתונים, בצורה שלטענת החברה אף פלטפורמת נאמנות אחרת לא יכולה לעשות. כך, מוכרים יוכלו לדעת בדיוק מה הלקוחות הקבועים קונים, בדיוק כמה כסף הם מוצאים, ובאיזו תדירות הם חוזרים לחנות. ביחד עם אותם נתונים, ניתן להפעיל קמפיינים פרסומיים באופן אוטומטי, המבוססים על מידע אמיתי ומותאם אישית לכל לקוח ולקוח.

יאיר גולדפינגר, מייסד ומנכ"ל החברה הישראלית התייחס לרכישה ואמר: "אנו נרגשים לקבל את צוות ProLogic למשפחת AppCard, זהו זמן מלהיב לעולם הקמעונאי בכלל, ולענף המכולת בפרט. על ידי איחוד הפלטפורמה המוצלחת של ProLogic עם פלטפורמת הנאמנות מבוססת דאטה ולמידת מכונה שלנו, ניצור פלטפורמה משותפת שתבטיח לקמעונאים את היכולת להמשיך ולהגדיל את העסקים שלהם, תוך שמירה על תחרותיות בתחום המשתנה".

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

3 Comments on "חברת AppCard של יאיר גולדפינגר רוכשת את ProLogic האמריקאית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
שני
Guest

איך תמיד כשחברה א' קונה את חברה ב',
אז חברה א' מוציאה הודעה לעיתונות ש"*משפחת* א' שמחה לקבל את ב' אליה".

איזה משפחה בדיוק?
מצחיק אותי המאמץ הכל כך מלאכותי ולא מוצלח לקרוא לחברה "משפחה".
מהרבה סיבות (למשל, ממשפחה לא מפטרים.. למשפחה לא עושים סלקציה בכניסה..
במשפחה לא מבקשים מהילדים לעבוד כל היום, בזמן שאבא יושב בחדר וקוצר את הרווחים)

הגיע הזמן שנפסיק לקרוא לחברה משפחה.
זו לא משפחה, ולא תהיה משפחה. ובינינו, אנחנו גם לא רוצים שזו תהיה משפחה.
וממילא אחרי שנתיים, כנראה שהעובד גם לא יהיה בה, וימשיך הלאה.

אז למה הצביעות? :)

אחד שלא ממורמר
Guest
אחד שלא ממורמר

ומה רע בזה שקוראים לחברה שעובדים בה משפחה? זה לא מזיק אלה רק מועיל
בסופו של דבר זה יכול לגרום להרגשה יותר טובה ולרצון יותר טוב לעבוד
לא רואה פה שום מגרעת

Moshe
Guest

הוא רק ציין עובדה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: