ראש בראש מול פלייבאז: Apester מגייסת 12 מיליון דולר

פלטפורמת הסקרים והחידונים שפיתחה החברה הוטמעה במאות אתרים. החברה השלימה סבב גיוס ראשון בגובה 17 מיליון דולר

מקור: Apester

מקור: Apester

כבר מספר שנים שאנחנו עדים לתחרות הצמודה בין 2 ענקיות המלצות התוכן הישראליות Taboola ו-Outbrain; עתה נראה כי מתבשלת לנו תחרות דומה בין 2 חברות ישראליות שמפתחות פלטפורמות חידונים וסקרים: Playbuzz ו-Apester.

תשעה חודשים בלבד לאחר הגיוס הקודם, שעמד על 5 מיליון דולר, משלימה Apester את סבב הגיוס הראשון שלה עם גיוס של 12 מיליון דולר נוספים בהובלת קרן Blumberg Capital ומשקיעים נוספים. בכך משלימה החברה סבב גיוס ראשון מכובד בגובה 17 מיליון דולר.

יותר ממיליארד אינטראקציות בשנה

הסטארטאפ הצעיר נוסד בסוף 2014 על ידי מוטי כהן ודניאל צדוק, שהקימו אותו לאחר שעשו פיבוט מפיתוח פלטפורמה ליצירת משחקים חברתיים. מאז נהנה הסטארטאפ מקצב צמיחה מרשים עם 200 מיליון חשיפות חודשיות, על פני יותר מ-400 אתרי תוכן מובילים (ביניהם Time Inc., AOL, The Daily Telegraph, The Huffington Post, FOX, USA Today, BBC, Sky, Bild). על פי הנתונים שהציגה החברה, ממוצע ההקלקה של משתמשים על התוכן שנוצר בפלטפורמה עומד על ממוצע של 17%, פי 100 יותר מבאנר סטנדרטי. השימוש בפלטפורמת הסקרים עוזר להפיק מכל פיסת תוכן משעממת כמרתקת שתהיה, אינטראקציה משמעותית מהמשתתפים אשר באה לידי ביטוי בין היתר בעלייה של עשרות אחוזים בשיתופים ברשתות החברתיות. על פי הנתונים של החברה היא נהנית מיותר ממיליארד אינטראקציות בשנה.

[interaction id="57160613c35c4ea6708e4e9d"]

הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן Blumberg Capital והשתתפו בו גם משקיעים קיימים כמו קרן ההשקעות Mangrove; טל סימן טוב, לשעבר סמנכ״ל השיווק של AOL; מייסד Wix, גיגי קפלן; וטל קרת, נשיא Silverstein Properties. בנוסף השתתפה בגיוס גם קרן Wellborn Ventures. עם הגיוס האחרון משלימה החברה סבב גיוס ראשון בגובה 17 מיליון דולר. לחברה משרדים בניו יורק, לונדון, טוקיו, ברלין ואיסטנבול ומרכז פיתוח בתל אביב.

בהתייחסו לגיוס, מסר מוטי כהן, מנכ"ל Apester: "ללא ספק העולם של תוכן דיגיטלי עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות. Apester מאפשרת לכותבי תוכן להפוך את המאמר החד-מימדי לשיחות מתפתחות, שמשביעות את הרעב של הקהל לאינטראקציות מבדרות ומערבות". כהן הוסיף: "Apester מצליחה לספק את האינטראקציות האלו בכל קנה מידה ומאפשרת כך לגופי תוכן לייצר סיפורים חזקים יותר, שמביאים גם את קולו של הקורא".

Playbuzz, המתחרה הגדולה של Apester בתחום הסקרים והשאלות האינטראקטיביות, הודיעה לפני כשלושה שבועות על גיוס של 15 מיליון דולר מסבן ונצ'רס ומדיסני והשלימה בכך גיוסים בגובה 35 מיליון דולר מאז הקמתה.

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: