כנס האנליטיקס All Things DATA הישראלי [5 כרטיסים חינם]

כנס הווב אנליטיקס יתקיים זו השנה השנייה בישראל בנוכחות מומחים בעלי שם עולמי. בשנה שעברה השתתפו בו 950 איש

 

all things data

אחרי שהתקיים לראשונה בישראל בשנה שעברה, חוזר כנס All Things Data לסיבוב נוסף. מטרת הכנס היא לקדם ולהוביל את תחום הווב אנליטיקס בישראל, על מנת לספק לאנשים העוסקים בשיווק באינטרנט כלים מתקדמים לניתוח ואופטימיזציה של אתרי אינטרנט.

השנה יערך הכנס ב-28 ביוני באודיטריום סמולארש באוניברסיטת תל אביב. יום לאחר מכן, ב-29, יתקיימו שתי סדנאות: סדנת אופטימיזציה, וסדנת גוגל אנליטיקס לחברות פורקס/בינארי/גיימינג.

לכנס יגיעו מומחי אנליטיקס מכל העולם שיביאו איתם את הידע, הפרקטיקה והנסיון המקצועי שלהם בתחום הווב אנליטיקס, ויתנו לכם כלים מעשיים לשיפור יחס ההמרה באתר שלכם.

למי מיועד הכנס?

הכנס מיועד לכל מי שעוסק בתחום האינטרנט, ורוצה ללמוד עוד על עבודה עם מערכות אנליטיקס ושיפור יחסי המרה.

נושאי ההרצאות ינועו בין אופטימיזציה למובייל, Testing B/A, אנליטיקס לאפליקציות, גוגל אנליטיקס בשירות ה-SEO, עבודה עם ביג דאטה ועוד. בכנס תקבלו גם נקודות מבט חדשות, שלא רק יעזרו לכם להשתמש בכלי האנליטיקס בצורה טובה יותר – אלא אף יעזרו לכם להסיק את המסקנות הנכונות מהדאטה שאתם מקבלים.

הייחודיות של כנס DATA Things All היא בכך שאין צורך להיות אנליסט עם ידע טכני כדי להבין את התכנים שיועברו בהרצאות, ולכן הוא מתאים גם למנכ״לים, מנהלי שיווק ודיגיטל, מנהלי קמפיינים ואפילו CTO ו-CFO שעשויים למצוא עניין רב ברוב הנושאים.

לפרטים נוספים ולהרשמה

יש לנו 5 כרטיסים לחלק לכם (וגם הנחה) – התחרות הסתיימה

שתפו אותנו בנתון או ב-KPI שמקבל אצלכם את הכי הרבה תשומת הלב כאשר אתם מבצעים אנליזה לאתר. זה יכול להיות כמות הורדות, אחוז רכישה, סל קניות ממוצע, אחוז נטישה של הסל או כל נתון אחר שחשוב עבורכם בעבודת האנליזה.

אנחנו נבחר את 5 התשובות המפורטות ביותר, והם יזכו בכרטיס לאירוע בשווי כ-500 ש״ח. לא זכיתם בתחרות? לא נורא, יש לנו הנחה בגובה 10% להעניק לכם – הכנסו באמצעות הלינק הזה ותראו את הכרטיס המיוחד שסידרנו לכם.

שימו לב: התחרות תסתיים ביום רביעי הקרוב (25.5) בשעה 12:00 בצהריים. תגובות פייסבוק לא תבדקנה, רק תגובות שיכתבו במערכת התגובות המובנת באתר (דיסקס).

עדכון: התחרות הסתיימה

allthingsdata

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

17 Comments on "כנס האנליטיקס All Things DATA הישראלי [5 כרטיסים חינם]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Simcha Yaffa
Guest

מה שמקבל תשומת לב משמעותי באתר של אבא שלי הוא מילות מפתח ושימוש ב virtualspirits
ברגע שאנחנו מוסיפים מילות מפתח רלוונטיות לכתבות של אבא שלי
יש הרבה יותר המרות, אנחנו דגים את האנשים הנכונים דרך מילות מפתח כמו מחלות מסויימים ופתרונות לטיפול טבעי בבלוטת התריס ואז הכתבות הנכונים צצים לפי מה שהם חיפשו. ו virtualspirits גורם ללקוח הפוטנציאלי להשאיר את הפרטים שלו וכך כולם מרוצים, החלקוחות החדשים שמצאו את הפתרון לבעיה שלהם וגם אנחנו.

Asaf Sh
Guest

המרות מגולשים שמחפשים מידע ללקוחות בפועל

shayron
Guest

Content engagment – היום כבר לא מודדים לייקים, אלא לכמה שיתופים או ריטוויטים הביא התוכן שיצרנו באתר. זהו kpi מעולה למי שרוצה להגדיל חשיפה באמצעות סושיאל.

דבר נוסף שאני מודד, הוא cpa – מה היא עלות המרקטינג להביא לקוח חדש , זה למעשה הroi החדש , כי הוא למעשה מכמת את כל מאמצי הפרסום לעלות יחידה ללקוח.

shayron
Guest

יש לדיסקס בעיית.אנגלית קלה….

Kobi Yedidovich
Guest
אני מודד כמה תגובות ושיתופים, כלומר כמה באמת דיברו על המאמר או המוצר שהשקתי, לספור לייקים או כניסות לדף זה כבר נחלת העבר. היום הדגש הוא מעורבות באתר דרך מדיות חברתיות בעיקר. כך שאני יכול לדעת הכי מדויק איזה מאמר הכי נגע ללב של הקהל לפי מילות מפתח בתגובות.(באתרים גדולים) או בדיקה ידנית בבלוגים ולראות מה אפשר לשפר. -בנושאי רכישת מוצר הכי חשוב למדוד כמה נשרו אחרי השער הראשון, כלומר התלהבו מהפרסומת אבל איך שנכנסו עזבו, ככל שהאחוז הזה קטן יותר סימן שהפרסומת מחוברת נכון למוצר, כלומר אין פער בין מה שהבטחנו לבין מה שאנחנו מנסים למכור. תמיד יהיה פער… Read more »
disqus_0ePucv3CVz
Guest

מבחינתי, הדבר החשוב ביותר באתר שיווק הקורסים התורניים (דתיים) שהקמתי, הוא מספר צפיות -יורד- באתר מנקודת פתיחה גבוהה ככל האפשר מול מספר לידים -עולה- בכל חודש.
כך אני יכול למדוד את איכות התוכן השיווקי שלי.

מספר צפיות עולה בלבד, ללא המרות, מוכיח מבחינתי על תוכן מושך אך לא משדר די רצינות כדי שאדם יהיה מוכן לשלם עבור הקורס.

מספר לידים עולה בלבד זה אמנם כיף גדול, אך זה אומר שאני עדיין לא משתמש בכלי שלרשותי.

בזכות כמות צפיות יורדת ולידים מתרבים- אני יודע שנתתי עבודה.
מכאן ולהבא זה רק להרחיב את מעגל קהל היעד המקומי למחוזי וכד'

amir
Guest

דפי נחיתה התורמים ביותר בכך שהם מושכים טראפיק איכותי לאתר ומתבטא ביצירת לידים ולאחר מכן בלקוחות. מקורות התנועה המובילים בהבאת לידים. כמו כן דפים שמהווים את החוליה החלשה באתר וגורמים לעזיבת גולשים מהאתר. קמפיינים ממומנים, דפי נחיתה, מילות מפתח ומודעות עם הביצועים הטובים והגרועים עבור אופטימיזציה מתמשכת.

Rami Gazit
Guest
המדד תלוי הרבה בשלב של המיזם שלנו ובסוג המודל. אם אנחנו נמצאים בשלבים התחלתיים, מעבר למציאת משתמשים ראשונים שיכולים לתת לנו פידבק ושאנחנו יכולים ללמוד מהתנהגותם עם המוצר, אין לנו דגש על גידול – כלומר טראפיק פחות מעניין, כי זה מוקדם מדי. אחרי שמביאים את המשתמשים הראשונים, המטרה שלנו היא להניע אותם לעשות את הפעולה הראשונה (רישום או פעולת שימוש אחרת שמצביעה על זה שהצלחנו לעניין אותם מספיק ושיש להם צורך / רצון אמיתי). אח"כ המטרה שלנו היא אנגייג'מנט – מדד שיראה לנו שהמשתמשים מרגישים שהפתרון שלנו מספק להם ערך מספיק גבוה כך שהם חוזרים ומשתמשים בתדירות גבוהה. רצוי לעבוד… Read more »
Elad Levy
Guest

אחד המדדים (kpi) הבסיסיים שאני אוהב לבחון בהקשר של ניתוח תנועה אורגנית, הוא יחס הכניסות האורגניות לעמוד הבית מתוך כלל הכניסות האורגניות לאתר.
המדד הזה, בשילוב סך הכניסות האורגניות לאתר, נותן תחושה לגבי חוזק המותג מחד (כניסות אורגניות לעמוד הבית כמין באפר לכך), ומנגד על מידת ההצלחה של ביטויים שאינם ביטויי מותג.
עבור מותגים חזקים, ניתן כמובן להרחיב זאת לעמודים נוספים שכוללים בעיקר תנועת מותג.
הבנצ'מרק עבור המדד ישתנה מהותית בין לקוחות מסוגים ותעשיות שונות.

עינת K
Guest
אחד המדדים החשובים בעיניי להצלחת פעילות היא איכות התנועה, כלומר לא רק בכמה התנועה עלתה אלא כמה איכותית היא היתה. זה יכול להמדד בפרמטרים של איכות- כמה זמן שהו, כמה עמודים ראו באתרים בהם לא רק המרה סופית היא העיקר, לרוב אחד המדדים החשובים הוא כמה המירו בסופו של דבר כלומר עד כמה התנועה שהבנו היתה רלוונטית למטרות העסקיות של הלקוח, לכן נסתכל גם על אחוזי ההמרה, מסלולי המרה מובילים ועוד. חשוב להסתכל גם על מסלולים אלו בזווית של מדיומים שכן לא כל מקור תנועה מתנהג באותה צורה עם אותו האינטנט. בנוסף העולמות היום הולכים לכיוון מסלול לקוח לכן חשוב… Read more »
יוסף
Guest

הנתון הכי חשוב בעיניי כשאני מבצע את האנליזה שלי ובעיקר את האופטימיזציה, הוא הגראדיינט.
בנוסף מאוד חשוב לדעת אם הבעיה עומדת בתנאי KKT כי אז אפשר על ידי SGD פשוט למצוא את המקסימום

Hod Asulin
Guest

כשמנתחים תנועה של אתר, אחד הדברים החשובים הוא להבין מה מונע מגולשים לבצע את מה שאנחנו רוצים שיבצעו ומה עוזר להם כן לבצע. לכן חשוב קודם כל לבנות תשתית של מדידה על כל מה שיכול להיות רלוונטי (שגיאות בטפסים, צפיות בסרטונים, קריאה של תכנים שיווקיים וכו'). ואז אפשר להשתמש בסגמנטים באנליטיקס ולראות למשל אם גולשים שנתקלו בשגיאה באחד השדות בטופס המירו פחות מגולשים שלא נתקלו באותה שגיאה, או אם גולשים שצפו בסרטון מסוים המירו יותר מגולשים שלא צפו בו. (ולבצע אופטימיזציה בהתאם, כמובן)

תמר
Guest

מדד חשוב להבנת כוונת המשתמש כשהוא נכנס לעמוד הוא מילת החיפוש שהביאה את המשתמש להיכנס לעמוד. מדד זה מסייע לי להבין מה המשתמש מחפש ומקווה למצוא באתר. אני יכולה להבין טוב יותר עד כמה המשתמש רלוונטי לעמוד, עד כמה החיפוש שלו מראה על "בשלות" לבצע המרה (ביטויי זנב ארוך לרוב מצביעים על כוונה גבוהה יותר), בהתאם לכך גם אוכל להבין טוב יותר באיזה שלב ב-journey נמצא המשתמש וכך לדעת מה הוא צריך לקבל בשלב זה כדי להמיר בשלב מאוחר יותר. וזהו נגמר לי הזמן….

שרה
Guest

שיטה שאני עובדת איתה הרבה זה ניתוח של הביטויים של עמודי הנחיתה האורגניים המובילים, מתוך הבנה ששם נמצא "הכסף הגדול שלי". אני עובדת הרבה עם הsearch console לבדוק מה היו הimpressions,ctr i-position של הביטויים המובילים שלי מעמודי הנחיתה האורגנים המובילים.
אם יש לי ביטוי שמגיע לעמוד 2 והלאה שווה לראות אם אפשר לשלב אותו בעמודי הקיים או ליצור עבורו ביטוי נוסף, אם יש לי ביוטי עם CTR גבוה יכול להיות ששוה להקים עבורו עמוד חדש ולקשר בין העמודים. אפשר ללמוד המון ממחקרים קטנים כאלו.

שרה
Guest

שיטה שאני עובדת איתה הרבה זה ניתוח של הביטויים של עמודי הנחיתה האורגניים המובילים, מתוך הבנה ששם נמצא "הכסף הגדול שלי". אני עובדת הרבה עם הsearch console לבדוק מה היו הimpressions,ctr i-position של הביטויים המובילים שלי בעמודים אלו.

אם יש לי ביטוי שמגיע לעמוד 2 והלאה שווה לראות אם אפשר לשלב אותו בעמודי הקיים או ליצור עבורו עמוד נחיתה חדש. אם יש לי ביטוי עם CTR גבוה אבל מיקום נמוך שווה להקים עבורו עמוד נחיתה חדש. אפר כמובן לקשר בין כל העמודים אבל זה כבר חיבורים וחשיבת פאנל שעושים בהמשך.

yuval
Guest
בסופו של דבר אין תחליף למדדי ההתנהגות באתר – זמן השהיה, הbounce rate, ומספר העמודים בסשן. להביא תנועה לאתר, גם אם אתגר בפני עצמו – אינו חכמה בלבדו. תנועה איכותית, כזו שיכולה להביא להמרה וליעדים אמיתיים, נשענת על התעכבות אמיתית וערך מוסף של המשתמש. והרי שקליעה לביטויים נכונים, אלו שהמשתמש באמת מחפש, לא תשרת את המשתמש וגם לא את גוגל לצורך העניין – אם הכתיבה לא איכותית. דוגמה לעמוד שעובד היא למשל מדריך "איך לעשות לבד …" – עמוד כזה שמולו המשתמש 'פועל' וחוקר, מאפשר זמן שהייה ארוך. כשזמן השהייה טוב, בזמן הזה יש לנו הזדמנות לעשות engagement עם המשתמש… Read more »
Shahar
Guest

ROI and coversion rate for the our promotions.
Statistics such as time spent on site or attention to specific items.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: