Adstrix מגייסת 550 אלף דולרים [גיוס]

החברה הישראלית מתכננת להשתמש במימון הנוכחי על מנת להגדיל את חטיבת הפיתוח שלה.

מקור: יח"צ

מקור: יח"צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Adstrix, העומדת מאחורי פלטפורמת פרסום-מודעות במודל White Label, הכריזה על השלמת סבב סיד בסך 2 מיליון שקלים (כ-550 אלף דולרים). את סבב הגיוס הנוכחי הובילה חממת Nielsen Innovate, כאשר החברה מתכננת להשתמש בסכום הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך לפתח את המוצר במטרה להשיק אותו כבר במהלך החודשים הבאים.

מסתכלים גם על השחקנים הקטנים

ספקי צד שלישי המציעים שווקי מדיה שונים נוטים לרדוף אחר "דגים גדולים" בשוק הלקוחות, המסוגלים להביא כמות משתמשים משמעותית וכתוצאה מכך גם להשקיע לא מעט כספים בפלטפורמה. הבעיה עם מצב זה היא שתנאי העסקה עם הלקוחות הגדולים נוטים להניא לקוחות קטנים ובינונים מלקחת חלק בתהליך, כאשר החברות הללו מהוות כוח מצטבר בכל הנוגע לפוטנציאל ההכנסות.

על מנת לעשות קצת סדר, על פי מפקד האוכלוסין בארצות הברית, חברות עם פחות מ-20 עובדים מהווה קרוב ל-90 אחוזים מכלל העסקים ברחבי המדינה. חברות עם פחות מ-500 עובדים מהוות קרוב ל-99 אחוזים מכלל העסקים. בנוסף, חברות קטנות ובינוניות אחראיות לכ-50 אחוזים מכלל התוצר המקומי הגולמי במגזר הלא חקלאי בארצות הברית.

בדיוק בשלב זה נכנסת לתמונה Adstrix, חברה ישראלית שנוסדה על ידי שני יזמים שהאמינו שהענן הוא סביבה אלטרנטיבית מצויינת על מנת ליצור שוק שיאפשר לחברות המדיה לקבל חבילת פרסום המתאימה לצרכים האישיים שלהם, בין אם הן גדולות, בינוניות או קטנות.

לאור העובדה שמדובר בפתרון White-Label, החברה מאפשרת לספקיות צד שלישי להציע פרסום ממותג המותאם לעסקים, הכולל בתוכו את כל האפשרויות והפיצ'רים שהיו זמינים תמורת תשלום גבוה רק לחברות הגדולות. כלומר, כעת גם החברות הקטנות והבינוניות יוכלו להנות ממערכת קלה לשימוש, תוצאות הניתנות למדידה וסט כלים בפלטפורמת SaaS אחת.

בראיון לגיקטיים, הסביר גיא עמוס, מייסד שותף בחברה, כי מלבד מה שהופך את תהליך קניית המדיה לקל יותר, החברה מקווה ליצור שוק עבור עסקים קטנים ובינוניים לצד חברות גדולות. שוק זה יציע לצד אפשרויות הרכישה הקיימות כיום גם אפשרות לקבלת המלצות, כלי מדידות שונים ואפילו לקבל אפשרויות להמלצה ורכישה של מדיה גם במצב לא מקוון.

עמוס מוסיף כי החברה כבר ראתה שלצד כל ההתלהבות סביב עולם הפרסום המקוון, עדיין קיים צורך ורצון עזים להגיע ללקוחות גם מחוץ לעולם האינטרנט. כיום, תהליך מיקור החוץ של הזדמנויות הפרסום אינו מתבצע באותן מדידות אובייקטיביות הקיימות באינטרנט והחברה מאמינה שעדיין קיים צורך ורצון גדולים להגיע ללקוחות גם מחוץ לעולם המקוון. נכון להיום הפוקוס העיקרי של החברה הוא להמשיך לפתח את המוצר, ולהיות בטוחים שיש לה מספיק שחקני מדיה המשתמשים בפלטפורמה בשלב הראשון של ההשקה.

אופליין הוא האונליין החדש

יצירת פתרון מקוון או לא מקוון לעסקים קטנים ובינוניים המחפשים חבילת מדיה קלה לשימוש שתדאג לכל התהליך הוא רעיון טוב ואטרקטיבי לשוק שמשאבים כגון כסף או זמן אינם קיימים בו בשפע.

בהנתן מגוון העסקים הקטנים והבינוניים הקיימים בשוק והאופי המבוזר שלהם, בצורה אירונית Adstrix עומדת בעצמה מול האתגר של פרסום עצמי והשגת לקוחות, שלמעשה יהיה הגורם הסופי שיקבע האם החברה תצליח או תכשל.

Adstrix נוסדה ב-2011 על ידי גיא עמוס ועודד נחשון. החברה פועלת כחלק מהחממה של Nielsen הממוקמת בקיסריה, ישראל.

אבי שניידר

כתב ועורך ראשי ב-Geektime.com, מחבר הספר "How To Fight For Your Goals: Social Combat Theory", ובעל הבלוג SocialCombatMedia.wordpress. מייסד Cluboom.com ולשעבר כתב בכיר בחברת בלונד 2.0. שניידר הוא יהודי דתי, בעל, אב, אמן לחימה, סופר, דובר - Jack of all trades and a master of jack (אבל הוא עובד על זה).

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: