305812709 עם Abbi תוכלו להגדיל את יחס ההמרה באפליקציה שלכם באופן אוטומטי | גיקטיים

סוכן חכם
אישי ודיסקרטי

לוח משרות ההיי-טק
והטכנולוגיה של ישראל.

רוצים לדעת על משרות חדשות שמתאימות לכם?
תנו לנו לעבוד בשבילכם.
במקום לחפש משרות, קבלו אותן למייל ראשונים.

תודה רבה,
מעכשיו הסוכן האישי שלנו עובד בשבילך. בהצלחה:)
ההרשמה בוצעה בהצלחה
*הרשמה מאשרת לנו את תנאי השימוש
אני מאשר קבלת חומר פרסומי מגיקטיים וידוע לי כי באפשרותי לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת

עם Abbi תוכלו להגדיל את יחס ההמרה באפליקציה שלכם באופן אוטומטי

לצד הודעה על גיוס של 700 אלף דולר, Abbi הישראלית פותחת בפני קוראי גיקטיים את המוצר שלה בגרסת בטא לגמרי בחינם, כדי שתוכלו להגדיל את הלחיצות והרווחים בתוך האפליקציות שלכם

abbi1

מקור: Abbi

מכירים את הודעות הפופ אפ המעצבנות האלה שתוקפות אתכם באפליקציה, שעוד לפני שאתם בכלל טורחים לקרוא אותם אתם כבר עמוק באמצע החיפושים אחר ״האיקס״ הנחשק לסגירת החלון? ובכן, אותן הודעות, או יותר נכון אותו איקס, הוא הביזנס של הסטארטאפ הישראלי Abbi.

Abbi (קיצור ל-AB testing ו-BI) מציע פתרון שיווקי פשוט עבור מפתחי מובייל (כרגע רק מפתחי iOS Native ו-Unitiy), שנועד להגדיל באופן משמעותי את שיעור הלחיצה של המשתמשים (CTR) על המודעות הפרסומיות השונות. על ידי התקנה חד פעמית באורך של שורת קוד אחת, המפתחים יוכלו ליהנות מאנליטיקה ומידע רלוונטים הנובעים מניתוח ולמידה של המשתמשים שלהם, אינפורמציה שבסופו של דבר מתורגמת ל-Engagement גדול יותר.

״Abbi הינה פלטפורמה הכוללת SDK לשיווק אוטומטי שיודעת למצוא את ה"Happy Moment" של המשתמש בזמן צריכת האפליקציה, ולהגיש ולמקסם לחיצות עבור "פרומושנים" (קד"מ) כגון share בפייסבוק, דירוג בחנות האפליקציות, buy, register, וכד'. Abbi לומדת ומבינה את השימוש באפליקציה תוך כדי שהמשתמש צורך אותה ואז לומדת איך להגיש לו את הפרומושיין״, הסביר לגיקטיים מאור עזר, מצמד מייסדי החברה.

ניהול ישיר

Abbi נוסדה ב-2015 ע"י מאור עזר וקובי סטוק (CTO) והרעיון למוצר עלה מצורך שהיה לסטוק עוד בחברה הקודמת שלו – Jamstar.co. באותה התקופה עזר היה יועץ בחברה ויחדיו כל הזמן ניסו השניים להגדיל הכנסות ולחיצות בתוך האפליקציה. לאחר ההבנה שהתהליך ארוך, מסורבל ולא יעיל נולד הרעיון הראשוני של Abbi ותוך שנה החל הפיתוח. לפני מספר חודשים הצטרף לחברה חבר צוות ליבה נוסף – יוני דשל המשמש כסמנכ"ל הפיתוח.

צילום: גיקטיים

מימין לשמאל: מאור עזר, קובי סטוק ויוני דשל צילום: גיקטיים

Abbi עוזרת להגדיל את ה-engagment ו-retention של המשתמשים באופן אוטומטי ללא צורך במפתחים. את זאת היא עושה באמצעות מערכת (ממתינה לאישור פטנט) של יצירת פרופילים וסיווג של המשתמש אשר מנתחת למעלה מ-250 אפליקציות ופרמטרים של שימוש בסמארטפון, תוך כדי שנעזרת בכל החיישנים המובנים במכשיר (תזוזה, האם המשתמש צופה במכשיר לאורך או לרוחב ועוד).

כך, המערכת של Abbi יכולה לזהות ׳רגעים שמחים׳ של המשתמש, נניח ביום חמישי בערב כשההתרגשות מהסופ״ש בשיאה, התרגשות שיכולה לבוא לידי ביטוי בכך שקיים סיכוי גדול יותר שהמשתמש יקליק על הודעה במועד זה, מאשר ביום ראשון ב-8 בבוקר. כך לאחר בדיקות אוטומטיות שמתרחשות בכל רגע נתון, המערכת לומדת מתי יהיה נכון להציג בפני המשתמש מודעה מסוימת, וכך היא עושה. יתרון נוסף של Abbi נעוץ בעובדה שהוא תומך בכל השפות, כך שניתן לטרגט לכל יוזר בשפה שלו.

באמצעות הפלטפורמה של Abbi מפתחים יכולים לגשת ללוח בקרה של האפליקציה שפיתחו וליצור Engagement באמצעות הודעות פופאפ לדירוג האפליקציה ב-App Store, שיתוף ברשתות החברתיות, רכישות בתוך האפליקציה, קופונים ועוד, באופן האידיאלי ביותר בהתאם לסבירות שהמשתמש יקליק עליהן. לאחר התקנת ה-SDK המפתח יכול לנהל את כל ה-App Marketing שלו ממקום אחד, גם מספר אפליקציות במקביל.

מקור: Abbi

מקור: Abbi

משתמש נכון + מקום נכון + מודעה נכונה = מקסימום לחיצות ורווחים

״חברות האנליטיקס כגון mixpanel מציעות פתרון in-app messaging חלקי כשירות נלווה. פתרון זה מתבסס על הגדרות ידניות ומסתכל על כל המשתמשים כאחד ויושב במקום ספציפי באפליקציה ואז על הלקוח לעשות המון נסיונות ידניים בכדי להגיע לתוצאה המקסימאלית. Abbi הוא פתרון מלא ודינאמי לנושא של in-app marketing and promotions. המוצר יודע לפלח את המשתמשים בצורה אוטומטית, לקבוצות שונות ולהנגיש את המודעה במקומות שונים באפליקציה לקהלים שונים מבלי לצרוך עבודה מרובה של אנשי השיווק של A/B testing״

לצד השקת המוצר בגרסת בטא הודיעה החברה גם על השלמת סבב גיוס בסך 700 אלף דולר מחממת TheTime ו-Taya Ventures. ההון שגוייס ישמש את החברה לפיתוח ושיווק השירות. לקראת הקיץ יתחילו בשיווק המוצר באופן רשמי במספר מדינות בנוסף לארץ, כאשר גרסת אנדרואיד צפויה לצאת בעוד כחודשיים.

המוצר אשר הושק לפני מספר שבועות רץ על מספר אפליקציות שאושרו ועובדות בחנות האפליקציות של אפל. לטענת המייסדים, אלו מדווחות על גידול של 180% בממוצע הלחיצות. נכון לעכשיו המוצר נמצא בבטא, אך קוראי גיקטיים מוזמנים להתנסות בפלטפורמה לגמרי בחינם (השירות יהיה מבוסס בהמשך על מודל SaaS בתשלום).

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח. (צילום: יורם רשף)

הגב

1 תגובה on "עם Abbi תוכלו להגדיל את יחס ההמרה באפליקציה שלכם באופן אוטומטי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
בני
Guest

מיותר לחלוטין. פייסבוק היום נותנים פרסומות מעולות ברווח נאה . ומספקים גם אנליטיקות. זאת בנוסף לגוגל שהולכת לצאת עם מוצר שיסגור את הצורך בכל ה sdk האלו . פשוט לא צריך עוד מוצר כזה. חברות ה sdk הישראליות הולכות להעלם ממש כמו חברות ה toolbar

wpDiscuz

תגיות לכתבה: