4 טיפים לשיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים שלכם

בעוד שהציבור הרחב מתלונן על כך שפלטפורמות כמו Facebook ו-Google יודעות עלינו כמעט הכל, המשווקים הדיגיטליים נהנים מאפשרויות פילוח ומיקוד מתקדמות במיוחד. אלו השלבים שיהפכו אתכם למשווקים הדיגיטליים הטובים ביותר וישפרו לכם את אחוזי ההמרה בקמפיינים השונים

time squre new york CC0 PD

מאת אלירן דורון

מדי חודש מתנהלים משפטים והסטות שונות כנגד חברות הענק שמחזיקות במאגרי מידע כמעט על כל העולם ויודעות בדיוק את סדר היום שלנו, המקומות בהם אנו מבלים, האנשים עמם אנו נפגשים וכמעט כל דבר שיאפשר להם לספק למשווקים הדיגיטליים את אפשרויות המיקוד והפילוח המתקדמות ביותר. בעוד שרבים מתלוננים על כך שמאזינים לנו ב-WhatsApp, כל משווק דיגיטלי צריך לנצל את ההזדמנות בכדי לשפר את הקמפיינים שלו בפלטפורמות השונות.

Remarketing – עד כמה רחוק אנחנו יכולים ללכת עם זה…

עולם ה-Big Data הוא ללא ספק התחום החם ביותר בשנים האחרונות ואפשרויות ה-Remarketing שיפרו משמעותית את אחוזי ההמרה בקמפיינים השונים. השאלה היא – עד כמה רחוק אנחנו יכולים ללכת עם קמפיין שיווק מחדש?

1. רשימת לקוחות

את החשיבות של הניוזלטר כל בעל עסק מכיר, אך באמצעות כלים שונים נוכל לקבל מידע על לקוחות בעלי מאפיינים דומים ללקוחותינו וכך להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים שלנו. כך, במידה ותטעינו את רשימת המיילים או הטלפונים של לקוחותיכם ותערכו קמפיין Look alike תוכלו למקד את הפרסום בפני קהל לקוחות פוטנציאלי.

2. Remarketing בעמודים מסוימים

אתר האינטרנט שלכם ככל הנראה מציג מגוון רחב של מוצרים ומדבר על מגוון רחב של נושאים. דאגו להציג באנרים רלוונטיים ב-Remarketing של עמודים ספציפיים. 
כמו כן, הגדירו שרשימת ה-Remarketing תהיה מורכבת רק מגולשים שביקרו זמן מסוים בעמוד על מנת שהרשימה תהיה כמה שיותר איכותית.

3. LinkedIn

הפרסום הממומן ברשת LinkedIn בהחלט מאכזב ומעט מאד סוכנויות יודעות כיצד לפעול ולייצר לידים באמצעותו. למרות זאת, יצירת לידים באמצעות פילוח נכון ופנייה נכונה לאנשי המקצוע עשויה לייצר לכם כמות גדולה של לידים ושיתופי פעולה. במידה והפרופילים שלכם בלינקדאין בעלי קשרים רבים, באפשרותכם להוריד את ה-DATA והמיילים של כל האנשים המחוברים עליכם ולפלח אותה לפי תפקידים. כך תוכלו לפרסם סדנאות בפני לקוחות שעוסקים ב-SEO או כנסים רק בפני מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות.

4. פלטפורמות לקידום תוכן

בתחומים מקצועיים כמו השקעות, רפואה, ביטוחים ונדל"ן פלטפורמות לקידום תוכן הן ללא ספק הפתרון האטרקטיבי ביותר. פרסום מאמר בפורטל סמכותי הוא ללא ספק אמין יותר ומועיל יותר, אך עליכם לדעת להשתמש ב-DATA, שבמרבית המקרים לא תינתן לכם מהפורטל עצמו.
 באפשרותכם להשתמש בכלים כמו cliclap או לייצר עמוד שקוף בכדי לצבוע את הגולשים.

הכותב הינו מנכ"ל חברת Alios וסמנכ"ל השיווק של "פיפלביז".

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

2 Comments on "4 טיפים לשיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אלי
Guest

כתבה ללא תוכן

רון
Guest

מה זה צריך להיות?
הוא שילם לגיקטיים כדי לפרסם את ההגיג חסר הכיוון הזה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: